Cover release: Silence af Becca Fitzpatrick

Becca Fitzpatricks serie Hush Hush, er en serie som jeg desværre ikke har fået læst endnu. Jeg ved ikke helt hvorfor, men nok på grund af hvor skuffet jeg blev over Lauren Kates bog “Fallen” – mange sammenlignede de to bøger til start. Anyhow, jeg har fået af vide, at det er en serie jeg bare MÅ læse, så det har jeg selvfølgelig planer om at gøre på et tidspunkt. =)

Coveret til tredje bog i serien “Silence” er netop blevet frigivet, og jeg må ærligt indrømme, at dette er det flotteste cover i denne serie indtil videre. Der er et eller andet specielt over den måde han står med vingerne spredt og pigen i sine arme. Første cover syntes jeg ikke var specielt flot, og andet cover var nu heller ikke noget at råbe hurra for, men det her, er ganske pænt. Til gengæld har jeg hele tiden været fascineret af det smukke sølvskær som coversne har – det er ret specielt, anderledes, og egentligt ret flot på trods af at jeg ikke har været så begejstret for motiverne.

Her er lidt om bogens handling:

The noise between Patch and Nora is gone. They’ve overcome the secrets riddled in Patch’s dark past…bridged two irreconcilable worlds…faced heart-wrenching tests of betrayal, loyalty and trust…and all for a love that will transcend the boundary between heaven and earth. Armed with nothing but their absolute faith in one another, Patch and Nora enter a desperate fight to stop a villain who holds the power to shatter everything they’ve worked for—and their love—forever.

“Silence” har en planlagt udgivelse den 4. oktober 2011.

9 thoughts on “Cover release: Silence af Becca Fitzpatrick

  1. Har kun læst 1’eren men glæder mig til at få fadt i de to andre 🙂

    Ved du tilfældigvis hvor mange bøger der er planlagt i serien? 🙂

    • Hmm, så vidt jeg kan se, er der kun de tre bøger, men jeg ved det ærligt talt ikke… Jeg har søgt lidt rundt for at finde ud af det, og noge siger det er en trilogi, mens andre siger der kommer en fjerde… Det vil tiden åbenbart vise… =)

  2. Der kommer kun 3 tror jeg 🙂

    Men du skal læse den serie, hvis du ikke har læst den endnu! Jeg har også læst Fallen af Lauren Kate, og jeg synes overhoved ikke man kan sammenligne de to!

    • Hej Julie,

      Nej, det ved jeg desværre ikke. Men jeg tror måske det bliver en gang i starten af næste år – anden bog udkom jo her i 2011… Såå – men som sagt, det er kun et gæt!

      • Ja, jeg tror, du har ret … Den engelske udkommer jo her i oktober, tror jeg det er, også skal den jo lige oversættes.. 🙂

  3. Hejsa 🙂

    Har du set covert til den 4. bog Finale? 🙂

    Personligt synes jeg det er utrolig flot 🙂

Skriv et svar

