Månedens udgivelser – Maj 2011

Ideen med “Månedens udgivelser” er, at inspirere andre læseheste, og sætte fokus på nogle af alle de vidunderlige bøger der bliver udgivet hver måned. Bøgerne er alle planlagt til udgivelse i samme måned som jeg poster dette indlæg.

Læs mere om den enkelte bog ved at klikke på linket, som fører videre til et kort resume af bogen på Goodreads.com, eller anden side hvis den pågældende bog ikke er at finde på Goodreads.

Divergent af Veronica Roth
Divergent bog 1

The Rogue af Trudi Canavan
Traitor Spy Trilogy bog 2

Tempest Rising af Tracy Deebs
Enkeltstående (?)

Starcrossed af Josephine Angelini
Starcrossed bog 1

Nightspell af Leah Cypess
Mistwood bog 2

The order of the scales af Stephen Deas
The memory of flames bog 3

The Warlock af Michael Scott
The secrets of the immortal Nicholas Flamel bog 5

Værgeløs af Margit Sandemo
Heksemesteren bog 7

One thought on “Månedens udgivelser – Maj 2011

  1. Ja, det syntes jeg. 🙂 Ganske interessant og jeg er spændt på den næste. 😀

    Det kender jeg godt til. Før arbejde jeg kun 15 timer hver uge, men nu er det så blevet fordoblet og samtidig skal jeg i skole. Jeg regner med at jeg på fredag, er begyndt at tælle får kl. 19.00. xD Ej, sådan noget arbejder tager ens energi. Heldigvis kommer der penge ud af det. 😀

Skriv et svar

