Nye bøger på hylden #22

Så er det tid til tredje og sidste indlæg om hvad jeg her på det sidste har fået hjem, af skønne nye bøger. Jeg har valgt at dele indlæggene op mere eller mindre som jeg fik bøgerne hjem.

Her er den sidste pakke som kom ind af døren:

# Forsaken af Jana Oliver
# Sweep vol. 1 af Cate Tiernan
# My soul to take af Rachel Vincent
# My soul to save af Rachel Vincent

Forsaken er endnu en bog, som jeg skal læse i forbindelse med The story sirens 2011 debut author Challange. Den lyder ret god, men har fået blandede anmeldelser, så det bliver spændende at se, om den falder i min smag eller ej.
Cate Tiernan er en forfatter som jeg vildt gerne vil læse mere af. Indtil videre har jeg læst første bog i hendes Balefire serie, og den er ganske udemærket – jeg har ladet mig fortælle, at Sweep serien er endnu bedre, så den må da også lige læses på et tidspunkt, specielt når de næsten lige er udkommet i smukke omnibus udgaver. Prøv selv at tage et kig på ovenstående omnibus udgave – beautiful – må eje. Griner.
Rachel Vincents soul screamers serie er en som jeg har fået anbefalet fra højre og venstre, så nu er tiden inde til at få den læst. Jeg syntes selv at den lyder ganske udemærket, selvom ideen med en pige som skriger når nogen dør, er lidt mærkelig, men men men, man skal jo ikke dømme en bog, før den er læst. Jeg håber i hvert fald at disse to er så gode som folk siger. =)

Jeg håber desuden at alle har en skøn skøn påske, med masser af lækker mad, familiehygge, afslapning og tid til at fordybe sig i en bog eller to!

5 thoughts on “Nye bøger på hylden #22

  1. Jeg elsker de nyeste forsider til Soul Screamers! I WANT ‘EM. Jeg har den første version, så jeg gider ikke bruge penge på de andre. Men hvor er de altså bare skøøønne!

    • Hehe, jeg har kigget på serien læænge, men så snart jeg så at der kom nye udgaver, valgte jeg at vente på dem – som du selv siger, er de bare skønne. =D De er i hvert fald langt smukkere end de oprindelige, selvom jeg syntes begge udgaver har hver sin charme. Hehe.

  2. FEDT med nye bøger. 😀 Synes også, at konceptet bag Rachel Vincent-bøgerne lyder lidt spøjst. Glæder mig til at læse din anmeldelse af dem alle sammen. 🙂

    • Hehe, jeg glæder mig til at komme i gang med dem – har så mange bøger jeg skal have læst i øjeblikket, at der desværre er ret lang ventetid på læseoplevelserne. Men det er vel kun et positivt problem. Laughs. =D

Skriv et svar

