Nye bøger på hylden #20

Her på det sidste har jeg fået en del bogpakker ind af døren, men jeg har simpelthen bare ikke haft tid til at få taget billede og få vist jer hvad jeg har fået. Så her kommer det første indlæg men hvad jeg har fået:

Her er lidt af hvad jeg har købt, og lidt til anmeldelse:

# Hulebjørnens Klan af Jean M. Auel
# Hestenes Dal af Jean M. Auel
# Mamutjægerne af Jean M. Auel
# Skammerens Datter 1-2 af Lene Kaaberbøl
# Skammerens Datter 3-4 af Lene Kaaberbøl

Serien om hulebjørnens klan er en som de fleste sikkert har hørt om – inkl. mig selv. Min mor er ret glad for serien, og det samme er svigermoren, så nu er det på tide at jeg får købt og læst nogle i denne serie – så har jeg da en ide om hvad det er alle snakker om. Hehe. Jeg tror der vil gå lidt tid inden jeg for alvor kommer i gang med disse bøger, for lige nu har jeg simpelthen såå meget andet stående som jeg også sindsygt gerne vil læse.
Skammerens Datter er den absolut bedste serie af Lene Kaaberbøl (hvis I spørger mig), men det er mange, mange år siden at jeg sidst læste dem, og da denne nye udgave udkom, blev jeg simpelthen så forelsket i de smukke nye covers – de måtte bare tilføjes til min bogsamling. Forlaget har været så fantastisk søde at sende dem til mig til anmeldelse, så dette er nok nogle bøger I kan forvente anmeldelser af indenfor ret kort tid. =D

3 thoughts on “Nye bøger på hylden #20

  1. Jeg er selv kommet til nummer fem i Jordens Børn serien, og må sige at jeg virkelig skal kæmpe mig gennem bøgerne… Men de er nu gode nok på sin måde…

    • Eich hvor trist. =( Skidt at du sådan må kæmpe dig igennem, specielt når man tænker på, at det ikke ligefrem er letlæste bøger – de er jo enorme!
      Men anyow, tak for advarslen… =D
      Hvis man har et lidt skidt indtryk af en bog inden man går i gang, bliver man ofte lidt positivt overrasket, så det håber jeg på, er det som sker med mig! =D

Skriv et svar

