Cover release: The Wood Queen af Karen Mahoney

Her i dag blev coveret til Karen Mahoneys næste bog, så endelig frigivet. Denne gang bliver titlen “The wood queen”, og ud fra denne titel, forestiller jeg mig, at vores hovedperson kommer til at have en del mere med skovelverne at gøre, end hun havde i første bog; “The iron witch”.

Coveret er ganske pænt, selvom jeg syntes den mangler en del af den magi, som første bog havde. Der er nogle skønne farver, og det er ret specielt, men jeg havde forventet at det ville se anderledes ud. Hvem ved, måske jeg bare lige skal vænne mig lidt til det. 🙂

Hvis I sidder og læser dette, og endnu ikke har fået læst “The iron witch”, kan jeg forresten kun anbefale jer at springe ud i det. Jeg har selv anmeldt bogen i forbindelse med min 2011 Debut Author Challange, og jeg syntes den var ganske udemærket (tæt på fantastisk), specielt når man tænker på, at det er en debut roman.

Her er lidt om hvad bogen omhandler:

Two weeks after the events of The Iron Witch, reluctant alchemist-in-training, Donna Underwood, must face the consequences of her actions–actions that some believe make her a traitor.

At the same time, Donna’s iron tattoos are acting strangely and she experiences bleak visions filled with warnings of a coming darkness. When the Wood Queen steps into her life once more, it appears that Donna’s role in the centuries old war against the fey is very far from over–only this time it is her mother’s life that hangs in the balance…

The wood queen har en planlagt udgivelse i Februar 2012, så vi må væbne os med tålmodghed.

Skriv et svar

