Konkurrence – Viridians Blod

Så er det endelig blevet tid til, at afsløre hvem vinderne af de to Lene Kaaberbøl bøger er. Jeg kan se at der er en del af jer, som har været ret spændte på svaret, så lad os springe direkte til det…

De to vindere er:

Anna-Sofie
som svarede en svane

Sabine
som svarede en kat

Tillykke til jer begge to! For at kunne få pakkerne sendt til jer, må I meget gerne sende mig jeres fulde navn og adresse inden mandag i næste uge. Min mail adresse er boglabyrinten (at) hotmail (dot) com.
Jeg sender jeres informationer (navn og adresse) videre til forlaget alvilda, som har stillet bøgerne til rådighed til konkurrencen, og så sender de bøgerne til jer. Modtager jeg ikke noget fra jer inden mandag, går jeres bog videre til en anden heldig vinder.

Endnu engang, Stort Tillykke til de to heldige vindere – og god læselyst!

6 thoughts on “Konkurrence – Viridians Blod

  1. Hvor er det her sejt!
    Jeg er mega glad lige nu, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive.😀

    (Tillykke til dig Sabine. Dit bidrag var også rigtig godt!)

  2. Nice. Tillykke til jer begge ;D

    Tak for dit svar til mit spørgsmål mht. kopiering og så videre… Jeg aner ikke noget om det, så jeg er glad for at få lidt hjælp😀

Skriv et svar

