Cover release: Dragons Oath af P. C. & Kristin Cast

Jeg er, som så mange andre, vild med house of night serien, og jeg syntes derfor det er en fed ide, at de nu begynder at udgive enkeltstående bøger med historier om nogle af de andre spændende personligheder vi møder i universet. Første bog omhandler professor Dragon, og man hvor jeg glæder mig.

Coveret er blevet udgivet for et par dage siden, and I love it. Jeg er vild med at det passer ind sammen med de andre bøger i serien, så nu håber jeg bare på, at den kommer til at være samme størrelse o.l. som de andre, så den også passer flot ind på reolen. =)
Jeg er ret spændt på at se, hvilke andre personer de vælger at give deres egne bøger, foruden Dragon, men det må tiden jo vise.

Jeg har desværre ikke kunnet finde noget nærmere om hvad bogen omhandler, men jeg kan til gengæld sige, at den har en planlagt udgivelse den 12 Juli 2011 – så selvom der er en smule ventetid, er den ikke som sådan uoverskueligt lang – heldigvis. =)

5 thoughts on “Cover release: Dragons Oath af P. C. & Kristin Cast

  1. Eij, hvor sjovt at jeg ikke alene om det. Og tro mig, hvis jeg havde pengene til det, ville jeg heller ikke holde mig tilbage. Det piner mig hver gang, jeg er nødt til at sortere fra i mine ordrer fra Saxo. Jeg ville ønske, at jeg kunne købe dem alle. Tænk, hvis man kunne få dem alle gratis… *Heaven*

    Indeed they are 😀

    • *nods* jeg kender det – lige nu er jeg nød til at spare på pengene, så jeg har aftalt med mig selv, at jeg ikke må købe bøger de næste par måneder. Sigh – the horror. Heldigvis har jeg stadig nogle ordrer liggende, som snart skulle komme hjem, but thats it. =(

      Jeg ved hvad du mener. Jeg har oss tit måtte vælge bøger fra. Det hjalp kraftigt på det mens jeg arbejdede hos saxo (I love medarbejderrabatter), men siden jeg stoppede, har jeg måtte sortere igen. Snøft.

  2. Hey, det har jeg også. Jeg regner med, at den kommer i morgen – min ordre, altså, men man ved jo aldrig. Jeg er så dårlig til at holde aftaler, som jeg har lavet med mig selv XD

    Orv… hvor stor var rabatten? 😀

    • Den var, som hos mange butikker, på 33% = jeg købte maange bøger mens jeg arbejdede der. Laughs. =)

      Nu handler jeg hos amazon.co.uk – de er næsten altid billigere end saxo på de engelske titler – køber man for 25 pund får man desuden fragten til danmark gratis – det er da nice. Hehe. Og 25 pund er ikke meget mere end omkring de 300 kroner (inkl tolden) og det får man 5-6 bøger for, hvis man vælger paperbacks. Nice deal, hvis du spørger mig. Hehe. =D

  3. Jeg kender intet til medarbejderrabat, så jeg aner ikke, hvad der er normalt. Men det lyder da ret nice – 33 % kan hurtigt gå hen og blive til en del sparede penge 😀

    Orv, jeg vidste slet ikke, at der er være gratis fragt, hvis man køber for 25 pund. Det er nok fragten, der har afholdt mig fra at købe derfra i stedet for Saxo – så det er jeg glad for at vide 😉 Det lyder ikke helt dårligt med de 5-6 bøger. Det husker jeg helt klart til næste gang.

Skriv et svar

