Nye bøger på hylden #19

Så er der kommet endnu en pakke ind af døren – en, som jeg virkelig har glædet mig til at modtage.

Her er hvad der kom hjem denne gang:

# Beautiful Creatures af Garcia & Stohl
# Beautiful Darkness af Garcia & Stohl
# Hex Hall af Rachel Hawkins

Dette er egentligt ikke bøger som jeg har ønsket mig særligt længe, jeg “faldt” lissom bare over dem en dag, og måtte bare købe dem (med det samme).
Beautiful Creatures og Beautiful Darkness lyder begge sygt spændende, og de har nogle super flotte og mystiske forsider.
Hex Hall derimod ser lidt mindre mystisk ud, men en historie om en ung heks, som skal lære at styre sine kræfter på en skole med andre overnaturlige væsner, er da ikke noget man sådan siger nej tak til – jeg gør i hvert fald ikke. Hehe.

One thought on “Nye bøger på hylden #19

  1. Det er i hvert fald en serie, som jeg gerne vil anbefale, for selvom det ikke ligefrem er noget storslået og “breathtaking”, så er der da alligevel en vis charme og en god portion underholdning i begge bøger 😀 Og et par chokerende slutninger, selvom det egentlig er lidt trist at gå i gang 1’eren efter at have læst min anmeldelse af 2’eren, som vidst har afsløret en hel del om de ting, der sker i 1’eren… :O

    Haha, jeg svømmer i fritid, så det er intet problem. Men tusind tak for rosen. Det betyder vildt meget for mig, at du har det sådan med min blog. Det er lidt sjovt, for jeg har egentlig tænkt lidt det samme om din 😀 Jeg har vidst fået en del inspiration derfra. Hihi XD

Skriv et svar

