Nye bøger på hylden #18

Nye bøger er guld værd, men nu er jeg nået et punkt hvor jeg desværre må begynde at sige, at der skal gå x-antal måneder før jeg igen må købe bøger. 1. fordi jeg har 51 bøger liggende her ved siden af min computer, som jeg SKAL have læst og anmeldt, og 2. fordi jeg her på det sidste har brugt alt alt alt for mange penge om måneden på bøger.
Men men men, jeg har her på det sidste modtaget lidt lækre bøger til anmeldelse, og dem syntes jeg da lige jeg vil vise jer.

Her er hvad jeg har modtaget:

# Elverlys af Margit Sandemo
# Oprør af Suzanne Collins
# Vildheks af Lene Kaaberbøl

Margit Sandemo, Suzanne Collins og Lene Kaaberbøl – behøver jeg sige mere???

Elverlys er 6 bog i Margit Sandemos heksemester serie, og selvom jeg syntes serien er gået en smule i stå her på det sidste (vores hovedpersoner er “sikre” og der sker ikke det store på eventyrsfronten), så har jeg alle intentioner om at læse denne skønne serie til ende.
Oprør er sidste bog i Suzanne Collins serie “Dødsspillet”, og sikke en serie. Der er ikke noget at sige til, at denne serie er blevet så populær, for Suzanne Collins skriver seriøst godt. Nu bliver det bare spændende at se, hvilken af de to fyre, som ender med at få Kattuas hjerte – jeg håber såååå meget det er Peeta.
Lene Kaaberbøls anden bog i Vildhekse-serien ser jeg også meget frem til at læse. Første bog var måske ikke helt henvendt til min aldersgruppe (tænk at jeg i en alder af blot 22 kan føle mig gammel), men det var stadig en sød og underholdende historie. Lene Kaaberbøl er en af de helt store forfattere fra min barndom, så jeg er en meget trofast fan / læser, og vil nok altid være det! =D

Som før skrevet kommer der til at gå en del måneder før jeg igen køber bøger, men det er ikke ens betydende med, at jeg ikke har noget at vise det næste stykke tid – jeg har nemlig fortsat et par ordrer på vej, som jeg venter spændt på. Men mere om det når de kommer i hus… =)

2 thoughts on “Nye bøger på hylden #18

  1. Det er efterhånden også en del for mig, men jeg kan huske, at jeg måtte kæmpe mig gennem 2’eren.
    Ideen i sig selv er god, men det er sproget som er for tørt til mig. Åh, filmen er nu heller ikke den bedste. Fjer hører ikke til på en drage. Den skal have skæl.
    Det har de og forsiden er også flot, men jeg tror ikke, jeg kan magte at komme igennem den sidste.

    Åh, jeg kender godt til det problem. Det er så svært at slippe af mig. Man ser en bog og så skal man bare have den, og hvad så når man får den? Den ryger nederst i læsebunken. xD

  2. Kender det – argh, og er stadig ikke færdig med den kedelige bog! Men idag… i starten af april vil jeg læse Løbeild – glæder mig så meget til at fortsætte på den serie 🙂

Skriv et svar

