Cover release: The Gray Wolf Throne af Cinda Williams Chima

Så er coveret til tredje bog i Cinda William Chimas serie “Seven Realms” endelig blevet udgivet – og flot er det! Det er meget domineret af de grå og lillae farver, men personligt syntes jeg ikke det gør noget – coveret er super flot, og jeg er super spændt på at denne bog udkommer.

Selv har jeg købt første bog i den engelske udgave, og jeg fortryder det ret kraftigt. De amerikanske udgaver er simpelthen bare så meget flottere, plus, at de udkommer mange måneder før de engelske udgaver. Sigh.
Jeg overvejer rent faktisk at købe de amerikanske udgaver fra nu af, selvom jeg har den første bog i den engelske.
Men nu må vi jo se. =)

Anyhow, her har i lidt om bogen:

Han Alister thought he had already lost everyone he loved. But when he finds his friend Rebecca Morley near death in the Spirit Mountains, Han knows that nothing matters more than saving her. The costs of his efforts are steep, but nothing can prepare him for what he soon discovers: the beautiful, mysterious girl he knew as Rebecca is none other than Raisa ana’Marianna, heir to the Queendom of the Fells. Han is hurt and betrayed. He knows he has no future with a blueblood. And, as far as he’s concerned, the princess’s family killed his own mother and sister. But if Han is to fulfill his end of an old bargain, he must do everything in his power to see Raisa crowned queen.

Meanwhile, some people will stop at nothing to prevent Raisa from ascending. With each attempt on her life, she wonders how long it will be before her enemies succeed. Her heart tells her that the thief-turned-wizard Han Alister can be trusted. She wants to believe it—he’s saved her life more than once. But with danger coming at her from every direction, Raisa can only rely on her wits and her iron-hard will to survive—and even that might not be enough.

The Gray Wolf Throne is an epic tale of fierce loyalty, unbearable sacrifice, and the heartless hand of fate.

The Gray Wolf Throne har en planlagt udgivelse den 20. september 2011.

8 thoughts on “Cover release: The Gray Wolf Throne af Cinda Williams Chima

    • Ja, hun er ret god. Jeg har skrevet en anmeldelse af den første bog i denne serie “The demon king”, hvis det er. =)

      Jeg er vild med første bog, selvom jeg sjovt nok har forsøgt at læse første bog i en af hendes andre serier – uden meget held – jeg kan simpelthen ikke komme igennem den. Sigh. Men som sagt, denne serie virker super god. =D

  1. *Maja skynder sig at gøre brug at søgemaskinen* Uhhhhhhhh! Din anmeldelse er jo VILDT positiv! Den serie MÅ jeg altså bare læse, og se hvad er for noget!

    Bah. Jeg havde det sådan med Richelle Meads Dark Swan-serie. Jeg ELSKER hendes Vampire Academy-bøger, men Dark Swan er SÅ DÅRLIG. Det værste er, at man bliver så utrolig skuffet:/

    • Hehe – se selv, en søgemaskine er en fantastisk opfindelse… =D

      Jeg håber at du syntes lige så godt om bogen som jeg selv gjorde… Regner med at købe toeren på et tidspunkt, såå, fingers crossed for at serien fortsætter med at være lige så fantastisk. =)

Skriv et svar

