Nye bøger på hylden #17

Nu da jeg deltager i The Story Sirens 2011 Author Debut Challange, må jeg jo også få købt mig nogle debyt-romaner, som jeg kan læse.

Her er de nyeste bøger på mine hylder:

# A Discovery of Witches af Deborah Harkness
# Timeless af Alexandra Monir
# Unearthly af Cynthia Hand

A Discovery of Witches er ikke en bog som gælder til 2011 Challangen, men derfor lyder den stadig vidunderligt spændende, og den har stået på min ønskeliste længe. Det er en ordentlig moppedreng, så der kommer til at være læsestof til lang tid – yay. =D 
De to andre bøger “Timeless” og “Unearthly”, er begge nogle som skal læses til Challagen, og jeg er ret spændt på at se, hvad disse nye forfattere har at byde på.

Skriv et svar

