Cover release: Beautiful Chaos af Kami Garcia & Margaret Stohl

Denne bog er tredje bog i Kami Carcias og Margaret Stohls “Caster Cronicles” serie. Jeg skal ærligt sige, at jeg til start ikke var vildt imponeret over coversne til bøgerne i denne serie, men jo mere jeg har kigget på dem, jo bedre kan jeg lide dem, og nu er jeg nået så langt som til at syntes at de er ret så unikke – på en smuk måde. Coveret til denne tredje bog, er nok det af dem jeg bedst kan lide – jeg kan godt lide den store port og den gullige skrift mod den sorte baggrund.

Jeg har faktisk de to første bøger i denne serie bestilt, så jeg håber at jeg snart modtager dem, for endnu har jeg ikke selv nogle erfaringer med denne serie, men den har fået kanon gode anmeldelser! Jeg håber at det bliver lige så fed en læseoplevelse for mig, som det har været for så mange andre. =)

Desværre har jeg ikke kunnet finde noget om hvad denne bog kommer til at omhandle (læsere af serien har nok en ide), så derfor har jeg valgt at vise lidt fra første bog – måske det kan inspirere nogle til at gå i gang med serien:

Lena Duchannes is unlike anyone the small Southern town of Gatlin has ever seen, and she’s struggling to conceal her power, and a curse that has haunted her family for generations. But even within the overgrown gardens, murky swamps and crumbling graveyards of the forgotten South, a secret cannot stay hidden forever.

Ethan Wate, who has been counting the months until he can escape from Gatlin, is haunted by dreams of a beautiful girl he has never met. When Lena moves into the town’s oldest and most infamous plantation, Ethan is inexplicably drawn to her and determined to uncover the connection between them.

In a town with no surprises, one secret could change everything.

Beautifyl Chaos har en planlagt udgivelse den 18 oktober 2011.

Skriv et svar

