Nye bøger på hylden #16

Her på det sidste har jeg fået / købt nogle nye bøger, som jeg desværre ikke har fået samlet og taget billede af før nu.

Her er hvad der er kommet af nyt:

# Den ydmyge amulet af Sascha Christensen
# Oprindelsen af L. J. Smith
# Sort ild af Alyson Noël
# Sjælefanger af Alyson Noël

Den ydmyge amulet har jeg kigget på længe, og da der pludselig dukkede en efterfølger op på hylderne i boghandlerne, besluttede jeg mig for, at nu var tiden inde. Desværre var jeg for sent ude, og hardback udgaven af bogen var blevet udskiftet med en billigere paperback-udgave. Ved et rent tilfælde fandt jeg den dog i hardback, da jeg mødtes i københavn med “den lille bogblog“, og så tøvede jeg ikke et øjeblik med at købe den. Wee.
Sort ild er fjerde bog i Alyson Noëls serie “De udødelige”, og jeg håber virkelig, at denne bog bliver lidt bedre end den forrige. Sjælefanger, som er første bog i Alyson Noëls “Riley Bloom” serie, er jeg ret spændt på at læse – jeg har hørt både godt og skidt om denne bog, så nu bliver det interessant at se, hvor på den skala jeg selv ligger. =)
Sidst men ikke mindst er der den nyeste af L. J. Smith – Stefans dagbog nummer 1. Jeg kan ikke sige at jeg er nogen særligt stor fan af L. J. Smith, for de af hendes bøger jeg indtil videre har læst, har været utroligt skuffende. Men denne bog, på trods af at den foregår i samme univers, er ikke skrevet af L. J. Smith, så jeg håber at denne nye forfatter kan give historien en smule mere guf.

Skriv et svar

