Månedens udgivelser – Marts 2011

Ideen med “Månedens udgivelser” er, at inspirere andre læseheste, og sætte fokus på nogle af alle de vidunderlige bøger der bliver udgivet hver måned. Bøgerne er alle planlagt til udgivelse i samme måned som jeg poster dette indlæg.

Læs mere om den enkelte bog ved at klikke på linket, som fører videre til et kort resume af bogen på Goodreads.com, eller anden side hvis den pågældende bog ikke er at finde på Goodreads.

Dark mirror af M. J. Putney
Dark Passage bog 1

Born at Midnight af C. C. Hunter
Shadow Falls bog 1

Wither af Lauren DeStefano
Chemical Garden bog 1

Wake unto me af Lisa Cach
Enkeltstående (?)

Falling under af Gwen Hayes
Enkeltstående (?)

Fury of the Phoenix af Cindy Pon
Kingdom of Xia bog 2

Afterlife af Claudia Gray
Evernight bog 4

Demonglass af Rachel Hawkins
Hex Hall bog 2

The hunt og the unicorn af C. C. Hunphreys
Enkeltstående

Shimmer af Alyson Noël
Riley Bloom bog 2 – engelsk udg.

Sort ild af Alyson Noël
De udødelige bog 4 – dansk udg.

Sjælefanger af Alyson Noël
Riley Bloom bog 1 – dansk udg.

The Inheritance af Robin Hobb
Short story samling

Oprør af Suzanne Collins
Dødsspillet bog 3

Ildprøven af Margit Sandemo
Heksemesteren bog 5

8 thoughts on “Månedens udgivelser – Marts 2011

  1. Hej det er mig der er dårlig til engelsk

    ved du om Born at Midnight nogen sinde vil komme på dansk?

    • Hmm, desværre ser det ikke ud til at den vil blive oversat lige foreløbig. =(
      Der kommer så mange fede engelske bøger, som jeg håber de vil oversætte til dansk.

      Blev du færdig med Natskygger af Andrea Cremer? Kunne du lide slutningen oss??? =)

  2. Glæder mig til at hører hvad du så synes om den. 😉

    Hmm.. Jeg kan heller ikke finde det. Sidste år kan jeg se, at hun lavede et indlæg om hvem der vandt hver måned. Men det har hun så ikke i år. Men ja, kan være det bliver offenliggjort senere, som du siger.

    • Oh well, jeg prøver at skrive og spørge. Hun må vel have et eller andet sted hun skriver det, siden der oss burde have været nogle vindere fra januar måned. Hmm.

    • Mysterium løst – hun skriver ikke på bloggen hvem der vinder. Hun sender en mail til vinderen, og det er så det, så vi andre kan ikke se hvem vinderen er. Lidt øv, det kunne ellers have været sjovt at se…

  3. Den er vildt lækker. 😉
    Tamora Pierce er en fantastisk forfatter, så jeg glæder mig til at læse novellerne. Der er faktisk en novelle sat i nutiden, så den bliver ekstra spændende at læse. 😀
    Det gør jeg også. 😉

    • Uhh, spændende med lidt nutidigt fra hende. =)

      Fik forresten lokket kæresten til at sige god for reolerne, så nu er det bare at finde nogle som kan hjælpe os med at transportere dem hjem når vi køber dem. Wee. (der går nok en måneds tid desværre). Uhh, jeg kan slet ikke komme ned på jorden igen – reoler… til mine bøger… det har jeg aldrig haft før… (altså, ikke en rigtig bogreol bare til mine bøger) hehe… =D

Skriv et svar

