Nye bøger på hylden #14

Så er der kommet lidt flere bøger til hylden igen (igen) – and I love it. =D Dog må jeg snart se at få gjort noget meget alvorligt ved mine hylder, for med den mængde bøger der hele tiden kommer hjem, er jeg hastigt ved at løbe tør for hyldeplads! =S (-nogle gode ideer? Anyone?)

Denne gang er der kommet følgende hjem:

# Marskens Hemmelighed af Alex Uth
# Marskens Konge af Alex Uth
# Ondskabens Ansigt af margit Sandemo
# Ildprøven af Margit Sandemo
# Troldbunden af Margit Sandemo
# Den Udvalgte af Sam Bourne

De to bøger om Marsken af Alex Uth, er nogle jeg længe har kigget på og gerne ville læse – første bog er en del af Phabels “Sorte drager”, så jeg ser frem til at se, om den kan leve op til det stempel.
De næste to bøger i Margit Sandemos Heksemester serie, lyder begge super gode, og med den afslutning som der var i tredje bog, kan jeg slet ikke vente med at komme i gang med disse. Margit Sandemo var jo til start en skuffelse for mig, men anden bog blev bedre, og nu, efter tredje bog, er jeg fuldstændigt hooked. =)
Margit Sandemo er desuden mest kendt for sin serie “Sagaen om Isfolket”, så nu er det da vist ved at være på tide, at jeg går i krig med første bog i denne serie. Jeg håber den er lige så god som bøgerne i hendes Heksemester serie.
Sidst men ikke mindst, har jeg fået en bog af Sam Bourne. Det er lidt udenfor det jeg plejer at læse (det er en krimi), men Sam Bourne er jo en super kendt forfatter, og denne bog lyder fantastisk spændende, så jeg tager nok lige et spring hen i krimiens verden, her om ikke alt for længe. Hehe.

6 thoughts on “Nye bøger på hylden #14

  1. Snyd!! Jeg glæder mig SÅ meget til Ildprøven, jeg vil også have den allerede nu!😦 Hehe. Ondskabens ansigt var simpelthen så god. Er spændt på, hvad du vil synes om den.

  2. Hehe.. Jeg misunder hvert fald at du har den liggende. Gid jeg kunne læse den nu.😉

    Heksejægeren lærling tror jeg, at jeg får lidt svært ved at gå igang med. Har som dig så mange andre der skal læses, og så er der nogle som står lidt højere oppe på listen. Hehe. Er selv tit i et dilemma når der skal vælges ny bog. Meen, selvom det er en ulempe ved at have mange ulæste bøger, så ser jeg nu flest fordele.😀

    • Nods, og jeg har endda fået endnu flere siden. Jeg faldt lige over et bogudsalg som jeg bare ikke kunne sige nej til, så jeg regner med at vise hvad jeg fik købt her en af dagene (jeg er virkelig IKKE god til at spare i øjeblikket!!! – sigh). =D

Skriv et svar

