Cover release: Everlasting af Alyson Noël

Så er serien ved at være nået sin afslutning, og coveret til sjette og sidste bog “Everlasting” er netop blevet frigivet. Det er et ret flot cover, meget i samme stil som de foregående fem bøgers covers, og jeg kan ret godt lide det.

Det er ret mørkt, og jeg syntes der er noget meget smukt, men også måske en smule dystert over det, kombineret med den kærlighed man kan se mellem de to mennesker på coveret – men nu er det jo heller ikke endeligt afsløret om de får hinanden til sidst eller ej – men mon ikke?

Indtil videre har de danske og de engelske covers været de samme, så mit gæt er, at vi kan forvente samme smukke cover på den danske udgave af bogen – yay – og selvom De Udødelige serien ikke har været en af mine ynglings, er jeg dog alligevel spændt på at se, hvordan det hele ender. =)

Her er lidt om bogen:

Everlasting is the sixth and final installment of the epic love story that has enchanted readers across the world. Ever and Damen have spent centuries facing down bitter rivals, jealous friends and their own worst fears-all in the hope of being together forever. Now in Everlasting, their destiny is finally within reach.

Will they be united-or torn apart forever? Readers will finally discover the truth in this anxiously awaited conclusion!

Tekst og billede er hentet fra Goodreads

Bogen har en forventet udgivelse den 7. Juni i år, så for dem som læser denne serie på engelsk, er ventetiden snart over. Til de af os som læser den på dansk, er der dog heller ikke så lang ventetid til den næste i serien.

Resten af bøgerne er planlagt til udgivelse på dansk på følgende datoer:
De udødelige 4: Sort ild (udkommer 09.03.2011)
De udødelige 5: Natstjerne (udkommer 08.06.2011)
De udødelige 6: For evigt (udkommer 06.10.2011)

2 thoughts on “Cover release: Everlasting af Alyson Noël

  1. Jeg vil bare gerne spørge om noget…
    1) hvem er den Pige der på Forsiden skal være Ever? hvem er det i virkeligheden? for jeg har et gæt på hvem det er, men jeg er bare så usikker.
    for mit gæt er at det er Dianna Agron.
    Hvem tror i det er eller ved i det!

    Please skriv tilbage

    • Hey hey, don´t you worry, alle som skriver her, får svar. 😀

      Anyhow, jeg er ikke helt sikker på hvem det er som er på coveret, men umiddelbart er der flest som i forskellige forums svarer Jenny Humphrey – og hun ligner da oss ret godt på en del af billederne når man googler hende – men som sagt, det er kun et gæt. 🙂

Skriv et svar

