Nye bøger på hylden #13

Der er intet så lækkert som nye bøger – jeg elsker simpelthen at få nye pakker ind af døren. Denne pakke kom godt nok ind af døren i sidste uge, men derfor skal I da alligevel lige se hvad jeg fik.

Her er hvad jeg fik ind af døren i denne omgang:

# Immortal af Gillian Shields
# The Dark Divine af Bree Despain
# Need af Carrie Jones

Denne omgang var lidt af et panik-køb, for pludselig gik det op for mig, hvor mange år disse hardcover udgaver er ved at have på bagen, og desværre sker det jo tit, at de efter nogle år holder op med at trykke hardcover udgaverne – så derfor måtte jeg bare have disse bøger NU! (Shhh, ikke et ord til min kæreste) Laughs.

Alle tre er første bog i serier, som jeg længe har kigget på, så jeg håber at de alle er lige så gode som de lyder. Immortal har jeg været i gang med i nogle dage nu, og desværre syntes jeg den mangler noget – men mere om det i anmeldelsen. =)

4 thoughts on “Nye bøger på hylden #13

    • Det ser desværre ikke sådan ud. =(

      Har du evt. kigget på Kelley Armstrongs Darkest Powers serie? De første to af dem er udgivet på dansk (de dødes kald og åndernes hvisken – ved ikke hvornår tredje bog udkommer endnu). De er super gode! =)

    • Uha nej, det kan jeg godt se – de er stadig ret dyre. =(
      Det kan være de bliver billigere med tiden, men om ikke andet, kan jeg kun anbefale dig at låne dem på biblioteket, eller ønske dig dem i gave (eller lignende). Personligt syntes jeg det er en SKØN serie. Første bog er sådan ok, men anden og tredje er fantastiske! =)

Skriv et svar

