Mål: Bøger anmeldt i 2011

Som så mange andre blogs, har jeg valgt at sætte nogle mål for hvor mange bøger jeg gerne vil have læst i løbet af år 2011, og derved også, hvor mange anmeldelser der kommer på bloggen. Personligt har jeg dog valgt ikke at lægge vægt på hvor mange bøger jeg har læst, men derimod hvor mange anmeldelser jeg lægger op på bloggen.

Mit mål for år 2011 er, at få anmeldt 80 bøger, og nedenfor kan i finde en liste, hvor I også kan se hvor langt jeg er nået med mit mål:

01. Når mørket falder på af Margit Sandemo
02. Skyggeland af Alyson Noël
03. Skyggernes bog af Jim Lyngvild
04. The Black Prism af Brent Weeks
05. Dødsspillet af Suzanne Collins
06. Firelight af Sophie Jordan
07. Prinsesseakademiet af Shannon Hale
08. Silver Phoenix af Cindy Pon
09. Storm Glass af Maria V. Snyder
10. Løbeild af Suzanne Collins
11. The Iron Witch af Karen Mahoney
12. Pegasus af Robin McKinley
13. Bloody Valentine af Melissa de la Cruz
14. Immortal af Gillian Shields
15. Sisters Red af Jackson Pearce
16. Sjælefanger af Alyson Noël
17. Summer af Eden Maguire
18. Ondskabens Ansigt af Margit Sandemo
19. Unearthly af Cynthia Hand
20. Ildprøven af Margit Sandemo
21. Urials Krone af Jim Lyngvild
22. Viridians blod af Lene Kaaberbøl
23. Englen af Thomas E. Sniegoski
24. A discovery of Witches af Deborah Harkness
25. A Chalice of Wind af Cate Tiernan
26. Marskens hemmelighed af Alex Uth
27. Timeless af Alexandra Monir
28. Oprør af Suzanne Collins
29. Elverlys af Margit Sandemo
30. Hex Hall af Rachel Hawkins
31. Wicked Lovely af Melissa Marr
32. The false princess af Eilis O’Neal
33. Glass Houses af Rachel Caine
34. Leviatan af Thomas E. Sniegoski
35. The dead girls dance af Rachel Caine
36. Midnight alley af Rachel Caine
37. Barden Beedles Eventyr af J. K. Rowling
38. Phoenix af Eden Maguire
39. Blodig arv af Matt Haig
40. Marskens konge af Alex Uth
41. Kejserens hemmelighed af Kit A. Rasmussen
42. Luxe af Anna Godbersen
43. Divergent af Veronica Roth
44. Naamah’s Curse af Jacqueline Carey
45. Skammerens datter af Lene Kaaberbøl
46. Den sidste varulv af Glen Duncan (horror)
47. Kan du holde på en hemmelighed af Gerd Bend
48. Harry Potter og de vises sten af J. K. Rowling
49. Skammertegnet af Lene Kaaberbøl
50. Værgeløs af Margit Sandemo
51. Sea Glass af Maria V. Snyder
52. Blod af Håkan Östlundh (krimi)
53. My soul to lose af Rachel Vincent
54. Serpina af Helle Ryding
55. Det Smaragdgrønne Atlas af John Stephens
56. Naamah’s Blessing af Jacqueline Carey
57. The Unwanteds af Lisa McMann
58. Dragon’s Oath af P. C. & Kristin Cast
59. Daimon af Jennifer L. Armentrout
60. Vampyrkongen af J. R. Ward
61. Giganternes Fald af Ken Follett
62. Babettes gæstebud af Karen Blixen
63. Cykose af Birgitte Lorentzen
64. Sværdenes Kalden af Thor V. Tidemand
65. 3096 dage af Natascha Kampusch
66. Luminous af Dawn Metcalf
67. Kimæras hævn af Lene Kaaberbøl
68. Forsaken af Jana Oliver
69. The Near Witch af Victoria Schwab
70. Wildefire af Karsten Knight
71. Born at Midnight af C. C. Hunter
72. –
73. – 
74. – 
75. –
76. –
77. – 
78. – 
79. –
80. –

Denne liste er både til jer læsere, så I bedre kan følge med i hvad der er blevet anmeldt, men også til mig selv, så jeg kan se hvor langt jeg er nået i forhold til det mål jeg har sat mig.
Listen over hvad jeg har anmeldt, vil løbende blive opdateret.

Skriv et svar

