Cover release: Ildprøven af Margit Sandemo

Jeg er vild med, at Margit Sandemos Heksemester bøger, udkommer med blot en måneds mellemrum, for det betyder, at man ikke behøves at vente særligt længe på den næste fantastiske og farefulde rejse, med vores tre venner Tiril, Mori og Erling! =)

Coveret til femte bog, er ikke vildt spændende at se på hvis jeg skal være ærlig. Der er noget uhygge over det og det minder en del om de tidligere covers, men der mangler ligesom noget. Lidt trist. Til gengæl har jeg læst, at denne skulle være den bedste af Heksemester bøgerne (indtil videre), så jeg glæder mig virkelig til at få den læst!

Her er lidt om bogen:

Hertuginde Theresa begiver sig sydpå sammen med datteren Tiril og Móri for at opbygge deres eget hjem.

Hertuginden er både nervøs og glad, for hun skal endelig møde sin ungdoms store kærlighed – Tirils far.

Samtidig nærmer de sig også farernes centrum. Den skjulte fjende er handlingslammet i en tid, men så står Móri og hans venner overfor et nyt spor i gåden om soltegnet – og de begiver sig ud på en eventyrlig færd, en ildprøve, uden at tænke på hvilke farefulde oplevelser, de kan risikere at blive udsat for…

Teksten er hentet fra heksemester seriens hjemmeside.

Bogen har en planlagt udgivelse den 3. marts 2011.

3 thoughts on “Cover release: Ildprøven af Margit Sandemo

  1. Det er også det, jeg hellere vil have. 🙂 Man kan altid bide sin utilfredshed med arbejdet i sig, for det betaler sig jo i sidste ende. Selv arbejder jeg i en SFO som vikar, og selvom jeg ikke er den store børneperson, er jeg begyndt at syntes om det. 🙂 Jeg kan bare ikke klare tudende børn. xD

    Det er et svært valg. Er selv begyndt på The Iron Witch og so far er den god. 😀

    • Hehe, send du bare ungerne i min retning – jeg elsker børn. De er bare så søde! =D

      Jeg var i en kort praktik i en børnehave engang, og ungerne var skønne. De byggede sneslotte til mig (det var vinter), kom med små gaver osv. De spurgte oss om vi skulle lege kysseleg, men jeg kiggede rundt på samtlige snotnæser og måtte sige fra der. Laughs. Ingen snotnæser og deres forkølelse til mig tak. Hehe.

  2. Du må gerne få de værste/frækkeste unger. Tror dog ikke, at deres forældre vil være helt så glade for, at jeg sender dem over til dig. xD

    Sådan er ungerne desværre ikke. De fleste er snakkesagelige og søde, men der er også nogle virkelige irriterende børn. Sådan er det vel altid. Suk.

Skriv et svar

