Update – Sophie Jordan

Da jeg købte Sophie Jordans bog “Firelight”, troede jeg, at det var en enkeltstående bog, men heldigvis har det vist sig, at der er endnu en på vej i serien. Wee. Jeg har netop læst “Firelight” færdig, og jeg glæder mig som et lille barn til udgivelsen af den næste – eneste problem er, at der desværre er ret lang ventetid. Suk.

Anden bog kommer til at få titlen: Vanish.
(andre end mig der ikke kan lade være at tænke vanish-oxi-action her? =D )

Det er ikke vildt meget jeg har kunnet finde om anden bog i firelight serien, men her er den smule det lykkedes mig at finde:

This title is actually inspired from a line I wrote in the second Firelight novel. My editors kindly pointed it out to me and suggested it. “Vanish” is just one of those words I found myself typing more than once as I wrote the book. Those of you who’ve read FIRELIGHT and recall the ending might also have an idea what motivated the title choice. The title speaks to Jacinda’s state, both physically and emotionally, through many points of the second Firelight novel … and it also hints at a major twist you’ll learn upon reading the very beginning VANISH.

Be prepared for more romance, suspense and adventure as Jacinda’s story continues in VANISH!

Bogen har en planlagt udgivelse den 6. September 2011.
Andre end mig, der glæder sig til denne udgivelse?

13 thoughts on “Update – Sophie Jordan

  1. Selvfølgelig ikke. Ja, love at first sight er altså ikke helt nok til at tage lsæeren med storm. Jeg kan dog vældig godt lide den allerførste scene de har sammen. Det er nok det bedste ved bogen, hvis du spørger mig.
    Jeg er så heldig – eller noget – hverken rigtig at kunnelide nogen af dem. Personerne altså. Alligevel foretrækker jeg Will og Jacinda.

    • Hehe, jeg syntes nu okay godt om dem begge, så ikke noget der, men der er en enkelt eller to (eller flere) af de andre, som jeg godt kunne have været foruden – for eksempel hendes monster irriterende lillesøster. Grrr. Laughs.

      Og ja, det første møde der var vildt godt! Hjertet sad helt oppe i halsen på mig mens jeg læste det. =D

  2. Vanish-oxi-action!😀 haha. Jeg har ikke læst Firelight endnu – til min store sorg – men jeg SKAL læse den. Den er på must-read-listen, så det er bare et spørgsmål om tid før jeg havner ved den🙂

    • Hehe, jamen jeg håber du syntes lige så godt om den som jeg gjorde. =D

      Og ja, Vanish-oxi-action – spørg mig ikke hvorfor det er forst thing that comes to mind. Min kæreste gloede på mig som om jeg var tosset, da jeg sagde det til ham – jeg gjorde det så ikke meget mindre pinligt, ved selv at sidde og grine hysterisk over min egen lille morsomhed – som åbenbart kun jeg så. Laughs.

  3. Du kan se det nu.😀 Det er et langt indlæg. xD
    Det kan jeg godt forstå.🙂 Så slipper man for at skulle lave mange indlæg. To af mine pakker kom før tid og den tredje kom lige til tiden. De datoen de giver, holder ikke rigtig.

    Det er vidst noget med, at de sender fra det lager tættest på én, som har tingene. De burde ærligtalt bare sende det fra det sted, som har alle tingene. Så sparer de også pappen til pakkerne. xD

    Hvordan kunne du ikke vide at Firelight var første del af en serie?😉

    Den vil jeg også gerne snart læse.😀 Den får virkelig gode anmeldelser.😀 Tror at jeg hellere må rykke den lidt op på min ‘skal snart læses’-liste.🙂

    • Holy ***, du gik da lige amok med at købe bøger!!! =O

      Men uhh hvor er der mange spændende bøger. Jeg har selv lige modtaget the iron witch -den er jeg ret spændt på at læse. Entangled har jeg overvejet at købe også, og Shannon Hale har jeg lige læst en bog af – slet ikke dårligt, så kunne sagtens overveje nogle af hendes andre også! =D

      Og dont ask me, jeg troede bare det var en enkeltstående – men til mit forsvar vil jeg sige, at det tog lidt tid at snuse frem, at der kom endnu en af hende. Måske bare mig der er tabt – det ville ikke være første gang. Hehe. =)

      Har du set der kommer en Pegasus 2? Jeg var lige så dum at smugkigge på slutningen (mind mig om, at uanset hvor nysgerrig man er, skal man ALDRIG læse sidste side før tid) sigh. Jeg hader slutningen – ihhhh. Men jeg hader den lidt mindre efter at have fundet ud af, at der kommer en fortsættelse. Hehe. Uheldigvis kommer næste bog først i 2012. Er ikke sikker på at jeg kan vente så længe!!!

  4. Man får heller ikke så meget at vide om familien eller ret mange af bipersonerne, og det får dem til at virke overflødige.

    Mødet var så spændende!

    • Umiddelbart er der ikke planer om en dansk udgivelse af “Firelight! – ikke nogle som forlagene har afsløret i hvert fald. Men jeg håber da, for det er en skøn skøn bog, som mange har spurgt efter. =)

  5. Er der forresten nogen, der kan fortælle mig hvordan man ændrer det billede, der kommer når man kommenterer noget, hvor mit bare er et hvidt og lyserødt mønster?

    • Du ændrer dit billede under din wordpress konto – Hvis du klikker ned på det der hedder brugere, og derefter på min profil. Derunder står der “Change your Gravatar” – der klikker du, så kan du uploade et andet billede… =D

Skriv et svar

