Cover release: Ondskabens ansigt af Margit Sandemo

Så kommer der lige endnu et cover release – der er godt nok lidt mange lige i øjeblikket, men man kan jo se positivt på det og sige, at med så mange skønne udgivelser der kommer i løbet af dette år, er der masser af smukke covers på vej – og jeg elsker nye udgivelser. =)

Denne gang er det den fjerde bog i Margit Sandemos Heksemester serie; “Ondskabens ansigt”. Coveret er som alle de andre i denne serie, ret simpelt tegnet, hvilket er en af de ting som er med til at gøre denne serie unik. Der er mange farver på coveret denne gang, og der lægges ikke skjul på de følelser der er begyndt at blomstre mellem Móri og Tiril.

Jeg havde håbet at se en smule til Erling, men det må vente lidt endnu, til gengæld er det sjovt endelig at se Móri i andet ens hans sædvanlige brune kappe. =)

Her er lidt om bogen:

Endelig har Tiril chancen for at møde sin ukendte mor. Men hvad vil dette møde føre med sig, og hvordan vil moderen reagere på heksemesteren Móri? Han vil have Tiril som sin hustru, men føler ikke at han har ret til hende. Bare hans groteske følgesvende fra de kolde skyggers land kunne give ham svaret.

Samtidig bliver de alle jagtet af en ukendt kraft. Ondskabens ansigt er i færd med at vise sig for alvor

Det lyder alt sammen super spændende, og jeg er ret spændt på at finde ud af mere om Tirils familie, hvordan Móri vil klare sig, om de to nogensinde kommer til at være sammen, og hvem eller hvad ondskabens ansigt er.
Bogen har en planlagt udgivelse den 3. februar 2011.

2 thoughts on “Cover release: Ondskabens ansigt af Margit Sandemo

  1. Så bestil dem dog! xD Ej, de er virkelig gode og du burde gøre dig selv den tjeneste, at læse dem en dag.🙂

    Ej, hvor irriterende og jeg synes de var langsomme ved mig. De har delt dem op i tre: en pakke med en bog fra England, en pakke med en bog fra Tyskland og så de resterende i en stor pakke fra Tyskland. Jeg kan ikke forstå hvorfor de deler pakkerne op, hvis de kommer fra samme sted. xD Jeg har Track & Trace på mine pakker fra Tyskland. Den ene er i en tysk by, den anden er nok kommet til DK, for den har ikke ‘sagt’ noget siden i lørdags.😉 Men de er godt på vej. De kommer nok snart.😉 Jeg glæder mig.😀

    • Tro mig, jeg skal nok få dem læst på et tidspunkt – helst nu faktisk, men det må lige vente til der er råd til bøger igen. Hehe.

      Aha, så der kommer nogle fra tyskland. Mærkeligt at du har Track & Trace og jeg ikke har. Hmm. Oh well, bare bøgerne kommer frem SNART, så er jeg glad. Laughs. =D

      Forresten, nu er jeg på den igen. Firelight, vil du sige at det er en paranormal eller en fantasy? Jeg hælder mest til paranormal lige nu, men det ville være rart med en andens mening oss… Hehe. =)

Skriv et svar

