Cover release: Forever af Maggie Stiefvater

Okay, jeg ved det; det her er håbløst gamle nyheder, men indtil videre har jeg kun fået set det røde cover til Maggie Stiefvaters næste bog, “Forever”, ikke det grå/sorte også – og sikke smukke de begge er!

Hele vejen igennem har jeg ellers syntes bedst om den blå (Shiver), den grønne (Linger), og den røde (Forever) udgave af bøgerne, men dette tredje cover med dets grå/sorte farver og den ensomme røde rose i regnen, syntes jeg, er mindst lige så flot som de andre.

Jeg glæder mig ekstremt meget til, at denne bog bliver udgivet, for jeg er ret spændt på at se om de får hinanden til sidst, eller om de må leve deres liv i hver sin verden, med muligheden for at kunne se hinanden, men aldrig rigtigt være sammen – åh den kærlighed. Snøft. =)

Her er lige lidt kort om bogen/serien:

In Maggie Stiefvater’s Shiver, Grace and Sam found each other. In Linger, they fought to be together. Now, in Forever, the stakes are even higher than before. Wolves are being hunted. Lives are being threatened. And love is harder and harder to hold on to as death comes closing in.

Forever har en planlagt udgivelsesdato den 12 Juli 2011.

8 thoughts on “Cover release: Forever af Maggie Stiefvater

  1. Åh, det kender jeg også godt til. Jeg kan ikke huske handlingen ud fra titlen, men ser jeg forsiden, så kan jeg. Det burde faktisk være omvendt. xD Så er man ikke tabt bag en vogn, når nogen nævner en bog, men du kan ikke huske den. xD

    Paperbacks kan dog være flotte, når skriften står sådan ud eller glimter. Det er så fint at kigge på og røre ved. Desværre skades coveret let, og siderne er heller ikke så godt beskyttet.😦 Hardbacks er bedre. Det er bare så træls, de er så dyre.😦

    Det siger amazon også til mig. Så må vi jo vente sammen. xD Hvem får mon først ens pakke? xD

    • Laughs, ja vi kan have vores egen lille pakke konkurrence. =D

      Det er super flot når skriften står ud, men det irriterer mig gevaldigt, hvis jeg skal være ærlig. For at beskytte mine paperbacks bedre, laminerer jeg dem nemlig, og det er et pokkers til arbejde at laminere en bog, når skriften popper ud. Laughs. Men flot det er det sku. Har du set den der Wings af Aprilynne Pike (mener det staves sådan), bare nu når du nævner glimter, den er helt magisk at se på. =D

  2. Jeps. Hehe. Jeg synes rigtig godt om serien lige nu. Trolddom var lidt forvirrende i starten, men den blev hurtigt mere spændende, da Móri og Tiril mødte hinanden. (: Så nu glæder jeg mig bare til at læse mere.

  3. Jeg er i gang med Torment og den er virkelig en torment at komme igennem😉 Jeg vil dog sige den er bedre end Fallen – desværre er deres kærlighed til at brække sig over.

    HVORFOR ER DER SÅ LÆNGE TIL AT DENNE BOG UDKOMMER?!
    Jeg savner historien om Sam og Grace. Jeg vil dog igen sige at Linger var skuffende i forhold til Shiver, men personlig mening igen.

    Jeg har haft virkelig travlt – men jeg har en masse anmeldelser liggende og jeg ville være glad hvis du ville holde et lille øje med min blog og komme med lidt input? Det er så rart når der sker noget aktivt derinde(;

    • Hmm, ja, jeg kan jo ikke ligefrem sige, at det gør mig mere interesseret i at få læst Torment. Hehe. Oh well, sådan er det jo ind imellem. Men det med at kærligheden bliver for meget, minder mig lidt om Beautiful dead – pyy ha, der hænger deres kærlighed mig også langt ud af halsen ind imellem. =(

      Og selvfølgelig skal jeg nok komme med indput, jeg har jævnligt tjekket din blog for at se om der skete noget. =) Det er dejligt at se lidt liv på den, og sikke et FLOT design. Jeg er vild med de lyse farver, og den måde som de headers er bygget op på, får mig til at tænke på noget magisk. Lækkert lækkert!

      Uhh, jeg har faktisk Djævelens Lærling stående på hylden her hjemme, og har fået af vide SÅ mange gange, at jeg bør læse den – tsk tsk til mig, for ikke at have fået det gjort endnu. Hehe.

      • Du bliver nød til at læse Djævelens Lærling – som alle ved er Kenneth Bøgh Andersen en fantastisk forfatter! Eller de burde det – laughs. Jeg købte nummer to, Dødens Terning og nummer tre, Den forkerte Død, her den anden dag og venter nu på at nummer fire kommer i paperback.

        Har du læst hans bog – De hvide Mænd? Eller den nye bog af hans – Den sidste dag?
        Jeg har været meget tæt på at købe dem, men pengene er ikke til det i øjeblikket.

      • Jeg har aldrig prøvet at læse noget af ham endnu, og jeg må da indrømme, at jeg desværre aldrig har hørt de to titler du nævner til sidst. =(

        Jeg har de tre af dem stående, skal have købt fjerde bog på et tidspunkt når pengene passer – så regner jeg med at gå i gang med serien når jeg har alle bøgerne samlet. =)

Skriv et svar

