Cover release – Witches of East End af Melissa de la Cruz

Jeg har den sidste måneds tid ventet spændt på at se dette cover, og nu er det her så endelig. Det er nok ikke til at komme udenom at jeg er HUGE fan af Melissa de la Cruz og hendes, indtil videre, helt fantastiske Blue Bloods serie, så jeg glæder mig sindsygt meget til at denne bog udkommer. Det hele foregår i samme univers, men kommer denne gang til at omhandle en heksefamilie, i stedet for vampyrer.

Coveret er rigtigt flot. Det er noget anderledes end hendes Blue Bloods serie, og jeg er vild med kombinationen af de mørke baggrundsfarver, den lyse hud og de helt orange/røde/rosa blade.

Her er lidt om hvad denne bog/serie omhandler:

After tackling vampires and hell hounds, Melissa de la Cruz is ready to get witchy. The author of the popular YA series Blue Bloods is releasing the first book in a new series, this time for adults, called Witches of East End. Centering around the magically inclined Beauchamp family, the series will take place in the same universe as de la Cruz’s previous books, and readers can expect some of her bloodsucking characters to make an appearance. “It’ll be more than a cameo,” de la Cruz told EW. “They are a little more integral to the plot than just coming by and saying, ‘Hi!’ They actually become suspects in the book’s mystery.” Witches of East End hits stores in June.

Teksten er hentet fra følgende side:
http://shelf-life.ew.com

Det lyder sindsygt spændende, og jeg kan næsten ikke vente til denne bog udkommer den 21. Juni 2011 – der er alt for lang ventetid hvis I spørger mig!

Nogle af jer andre som ser frem til udgivelsen af denne bog?

16 thoughts on “Cover release – Witches of East End af Melissa de la Cruz

  1. That’s for sure I didn’t. Vi har jo alle sammen forskellig smag, men det er helt rigtigt. Inten elsker eller hader man Blue Bloods.

    Hm. Dejligt at høre at der sker nogle forbedringer i næste bog. Men er det nok til at den er værd at læse af den grund eller er det for svag en udvikling, tror du? 🙂

    • Naah, det er en klar forbedring, men hvis du syntes første bog er SÅ dårlig, så tror jeg egentligt ikke det er det værd at prøve at læse anden bog… Sådan lidt trist tho, når andre ikke bryder sig om en serie, som man selv syntes er fantastisk. Man vil jo gerne have at alle har lige så fantastisk en læseoplevelse ved at læse bogen, som man selv havde.

      Anyhow, hvad mener du forresten om mit spørgsmål mht. hvem der er der er på forsiden af Lyset i dine øjne – er det Tiril eller er det Erling? Der var nemlig én som skrev, at hun mente det var Erling, og indtil videre har jeg virkelig været overbevist om at det var Tiril – men nu bliver jeg jo helt i tvivl. Hehe.

  2. Det kommer nok til at være flot. ^^,

    Faktisk bor jeg over fire timers kørsel væk fra KBH. Jeg bor i Sønderjylland, men det kunne du ikke vide. 😉

  3. Vidste ikke at der var flere Foyles butikker, men vi var i den der ligger ved Tottenham Court Road´, den fik vi at vide der var den største.

    Det vil jeg så 😉 Jeg elsker at gå på museum, føler at jeg bliver meget klogere af det.

    Holland park ligger ikke langt fra der hvor vi boede.
    Men en varm sommeraften, i parken, med take-away er hyggelig.

  4. Det gjorde den. xD Det gør ikke noget. Jeg ville gerne bo i København, for der er en del boghandlere og så føler jeg mig hjemme der. 🙂

  5. Jeg vil overveje det (:

    Hm. Det er et godt spørgsmål. Jeg aner det ikke. Jeg har undret mig over det før, men nåede aldrig at komme frem til en endelig beslutning. Men jeg tror ikke, det er Tiril.

  6. Hehe. Jeg har det lige modsat. Synes de røde kanter på siderne er flotte. 😀 Men kun hvis det er en vampyrbog. Men kan godt se, at det er træls når det er den eneste udgave i hardback. :/

    Jeg har ikke læst noget af Maria V. Snyder, men har hørt en masse godt om hendes bøger. Så jeg glæder mig til at læse dem. Glass serien, er den en nyere endnu end Study?

    • Study serien er hendes første serie, og derefter udkom glass serien – glass serien omhandler en af de personer som man møder i Study serien (opal). Så jeg var lidt på afveje ved at gå i gang med glass serien først, hvilket jeg ret hurtigt fandt ud af, men nu var jeg jo gået i gang, og så var jeg den erfaring rigere som jeg kunne give videre til dem som læser anmeldelserne. =)

      Og det er rigtigt nok, det passer bedre til en vampyrbog end så meget andet – det skal jeg tage med i mine overvejelser. Problemet er bare, at selvom rød er min ynglingsfarve, så irriterer den røde farve mig når jeg skal læse. Hehe.

  7. Jeg er også bare så begejstret for mine seneste bogindkøb. Haha! Du må se at komme i gang med serien, for den er virkelig værd at tage fat på. 😉 Men jeg kender godt det der med, at bøgerne bliver købt, lagt på hylden og så glemt en smule – fordi man enten er i gang med en anden bog eller bare ikke kan tage sig sammen til at læse dem øjeblikkeligt.

    • Hehe, ja for mit vedkommende er det nok mere det der med feer. Vampyrer og varulve kan jeg klare, men jeg er lidt mere tilbageholdende når det drejer sig om feer – jeg har fået anbefalet at gå i gang med denne serie, som mit første møde med feer, så lige nu tror jeg at jeg samler mod. Griner.
      Plus at jeg har ventet med at gå i gang med de to første, grundet at jeg manglede de to næste – for tænk hvis den nu var så god som alle sagde, så skulle man da være et skarn hvis man ikke havde dem alle liggende. Hehe. =D

  8. God ide. Gør det du, så fortæl lige mig, hvad de siger 🙂 Og nej, det er ikke fra forlaget – jeg har skam selv købt den 🙂 Jeg skriver til hende fra Jentas her senere i aften.

    Uh! Det viser også bare, at folk gerne vil det. Jeg er sikker på at det bliver total hyggeligt.

  9. Aha. Det var sådan set også min første bog om feer, men jeg nød den lige fra første side. Og det tror jeg også, at du vil gøre – jeg har nemlig kigget lidt omkring på din blog, og hvad du læser. Fornuftigt, at du har købt dem alle sammen først. Jeg lånte 1’eren på biblioteket og læste den næsten med det samme. Du kan tro, at jeg glæder mig til at læse resten, nu hvor jeg har fået samlet dem på hylden. (:

Skriv et svar

