Cover release – Passion af Lauren Kate

Så ser det ud til, at det endelige cover til den tredje bog i Lauren Kates Fallen serie, er blevet udgivet. Indtil videre har jeg set nogle forskellige covers til denne bog, men da forfatteren selv viser dette på sin hjemmeside, må man jo regne med at dette er det endelige.

Jeg er ret betaget af coveret. Farverne er smukke og det hele ser generelt rigtigt godt ud. Personlidt kan jeg bedre lide de mørkere covers fra de to første bøger, men det her er slet ikke så ringe endda! =)

Lauren Kate skriver følgende om bogen og coveret på sin hjemmeside:

“When I started writing Passion, I knew the series was bursting into some very exciting uncharted territory. This chase backwards through time, with each chapter set in a different country and a different century across five thousand years is undoubtedly the most romantic, most intense, most…passionate book I’ve ever written–and I think you’ll agree it has the cover to match. I love the dramatic bursts of color, the intensity and desolation of the backdrop, and of course, the dress. It’s also the perfect book to show just a hint of Luce’s face. I am counting down the days until I can share the book with you, but in the meantime, I hope you love the cover as much as I do.”

Hentet fra hendes hjemmeside:
http://laurenkatebooks.net/passion-unveiled

Det lyder super spændende det hun har at skrive om bogen, og jeg ser meget frem til at den udkommer. Indtil videre har den en planlagt udgivelse den 14. Juni 2011.

8 thoughts on “Cover release – Passion af Lauren Kate

  1. Det er forståeligt. Den er virkelig flot. Så er spørgsmålet bare, om du synens indholdet er lige sådan.😉

    Ja ikke? I hvert fald ser jeg frem til at kunne dele holdninger og synspunkter med dig om den.

  2. Jeg er i gang med at læse Torment som er to’eren i serien. Personligt er jeg vild med det cover hun har valgt til den og den tredje bog, Passion, falder lidt udenfor de andres stil. Jeg håber godt nok, at indholdet bliver bedre for indtil videre er jeg godt nok skuffet..
    Har du læst dem?

    • Jeg har læst første bog, og selvom jeg har toeren liggende, har jeg endnu ikke fået taget mig sammen til at læse den endnu. Etteren var ikke fantastisk, og jeg har hørt fra en masse andre (og nu også dig) at toeren ikke er bedre. Så, det kan godt være det tager lidt tid, inden jeg får læst den. Hehe.

      • Jeg havde det på samme måde at eteren ikke var sååå god, men jeg havde købt Torment og så gik jeg igang, det har jeg fortrudt, jeg kan simpelthen ikke vente til Passion. Det er først til sidst den bliver rigtig rigtig spændene. Dog synes jeg stadig den er bedre end Fallen. Så jeg synes du skulle prøve at gå igang med Torment.

      • Hej Julie,

        Jeg har den liggende, og jeg kigger ofte på den, men jeg har bare så svært ved at tage mig sammen – nok på grund af at etteren ikke var bedre.

        Men jeg lover at jeg nok skal få taget mig sammen på et tidspunkt. Nu tager jeg den i hvert fald fra hylden, og lægger i min nærmeste to-read bunke (som står ved siden af mit skrivebord og dagligt minder mig om hvad jeg bør gå i gang med) hehe.

        Tak for anbefalingen! =)

  3. Altså det skal lige siges jeg var også et par dage om at komme igang, men jeg havde også lige læst Vampire Academys sidste bog lige inden, og havde også lidt dårlig erfaring fra Fallen. Men altså kom først i seng kl 3 i nat fordi jeg ikke kunne vente😛 Hvis ikke du har læst Vampire Academy serien så kan den varmt anbefales.

    • Hmm, jeg kan faktisk ret godt lide det… Jeg kan stadig bedre lide det engelske cover, men det danske minder meget om – det er da ikke den helt store farveforskel – bare mere blå, hvilket bare passer bedre sammen med første bog i serien. Hehe.

Skriv et svar

