Nye bøger på hylden #10

Når man nu er i London, skulle man være et skarn hvis man ikke kom hjem med lidt lækre engelske bøger – så selvfølgelig har jeg bøger med hjem. Jeg modtog desuden en bog lige inden jeg rejste, som også bliver vist denne gang.

Her er hvad jeg købte på ferien (og fik lige inden):

# Storm Glass af Maria V. Snyder
# Sea Glass af Maria V. Snyder
# Spy Glass af Maria V. Snyder
# Firelight af Sophie Jordan
# Når Mørket Falder på af Margit Sandemo

Jeg har længe kigget på Maria V. Snyders bøger, så nu fik jeg endelig taget mig sammen til at købe dem. Jeg er lige straks færdig med første bog, og indtil videre er jeg helt vild med den måde hun skriver på. Firelight af Sophie Jordan er også en af dem jeg har kigget på længe, for personligt kan jeg ikke modstå en bog som indeholder kærlighed og drager – og denne har begge dele. Win win siger jeg bare. Sidst men ikke mindst har jeg fået Når mørket falder på af Margit Sandemo. Første bog var lidt kedelig, anden bog langt bedre, og denne tredje bog er en mellemting mellem de to – jeg har allerede læst den og regner med at der kommer en anmeldelse af den på her i morgen eller i overmorgen.

4 thoughts on “Nye bøger på hylden #10

  1. Wow, 400 billeder på så få dage? Kan godt forstå du var en ‘japansk turist’.
    Hvor er det smart med sådan en fotobog.😀 Så er det hele samlet på et sted, og de er tilmed flotte.😀 Men det må da blive mange sider med 400 billeder! Eller korter du dem lidt ned?

    Åh, hvor er du heldig at have en læsehest til kæreste. Jeg kender næsten ingen som læser i sin fritid. xD
    Sikke mange reoler!😀 Jeg vil så gerne besøge den der Foyles, for hver gang jeg hører om den, så bliver der talt godt.😀 Kan virkelig forstå det var svært at vælge.

    Nu forstår jeg. xD Anede ikke det var så dyrt at få bagage med. Har kun fløjet to gange, og der blev det ordnet for mig. Men sådan en lille kuffert er vel også nok til et par dage i London. Hvordan var det egentlig at være der nytårsaften?

    • Yeps – jeg tror jeg over-did-it-a-bit… Laughs… Jeg korter dem lidt ned, men jo, der kommer nok en del sider… Håber på at holde det omkring de 50-60 stk. men nu må vi jo se. Det fylder så meget som det fylder – bare det bliver pænt… =)

      Jeg kan godt sige dig det er lækkert med en kæreste som læser. Jeg har kommet sammen med nogle fyre som ikke læste, og der er ikke noget mere belastende end når en fyr bare ikke kan se, hvad det er der er så fantastisk med bøger. Kæresten og jeg bruger som regel en times tid inden vi går i seng på at ligge og læse sammen – you know, bare hygge og holde hinanden med selvskav mens vi læser. Det er guld værd!

      Der skete ikke så meget nytårs aften. Vi ankom først nytårs aften, og da vi boede lidt for langt ude (og undergrunden stoppede med at køre kl 24.00) besluttede vi os for at blive i Chiswick hvor vi boede. Kæresten blev desuden dårlig, så vi spiste aftensmad på en fantastisk god restaurant, gik hjem på værelset og hyggede os med at læse et par timer, kiggede fyrværkeri da klokken slog tolv og gik så i seng. Så, ikke det store. Men jeg har hørt at der er ret meget gang i den inde ved london eye og tower bridge – det vil jeg nu alligevel gerne prøve en dag. Hehe…

    • *nods* den er sindsygt flot – det var også forsiden der fangede min opmærksomhed først. =D

      Har lige (gen)læst din anmeldelse af bogen – bliver spændende at se om vi syntes det samme om den. =)

Skriv et svar

