Cover release – Dark Angel af Eden Maguire

Nu er coveret til Eden Maguires næste serie kommet, og jeg må ærligt indrømme, at jeg syntes det er ret flot. Jeg elsker kombinationen af farver, og den stemning af uhygge der er i coveret – det er super godt lavet.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg skal læse denne bog, men jeg kunne godt finde på at give den en chance. Indtil videre har jeg ikke været verdens største fan af hendes Beautiful Dead serie, hvilket har en hel del at gøre med det budskab de indeholder (læs evt, anmeldelsen af Arizona for mere info), men derfor er de alligevel ret søde. Man kan jo håbe at forfatteren, efter at være blevet gjort opmærksom på det lidt kiksede budskab i hendes første serie, ændrer stilen lidt til denne, for hun har masser af potentiale, og jeg håber at vi denne gang ser noget virkelig godt fra hende!

Lidt om bogen:

Tania’s heart belongs to Orlando. Nothing can rip them apart.
Until the seduction begins in a flurry of glamour and magic, music and parties all orchestrated by the mysterious and mesmerising Zoran, an iconic rock star who has retired to a remote ranch in the nearby mountains.
And there Tania meets the dark side.
Can she resist temptation?

Spændende lyder det! =) Bogen har to planlagte udgivelses-datoer  – én den 4. august 2011 og én den 5. maj 2011. Endnu kan jeg ikke finde noget specifikt om hvilken af disse datoer er den korrekte. Den med udgivelsen den 4. august er dog den som vises blandt andet på amazon, mens den med udgivelsen den 5. maj vises på steder som goodreads.

8 thoughts on “Cover release – Dark Angel af Eden Maguire

    • Hehe, tro mig, Foyles var en oplevelse helt for sig selv. Et paradis uden lige. Allerede nu er jeg helt desperat efter at komme tilbage og kigge på flere bøger! =D Men det må desværre vente til næste gang – for der bliver en næste gang, og forhåbentligt indenfor det næste års tid hvis vi kan spare nok sammen. =)

  1. Hæ. Jeg fandt også først ud af det, ligesom du, efter jeg var gået i gang med bogen. Men i hvert fald er den god, så det håber jeg også, at du synes, og Study serien er lige sådan.
    God idé at skrive, at man bør læse Study først. Det kan helt sikkert advare andre mod at begå samme fejl.

    • Jeg syntes ind til videre at hun er en skøn forfatter. Desværre syntes jeg at plottet i de næste to lyder lidt tyndere end i første bog, men I´m keeping an open mind. Man ved jo aldrig. =D

      Jeg har faktisk haft dem her i kikkerten ret længe, men har ikke ville købe dem fordi de var i paperback. Ville vente og se om de kom i hardbacks, men nu gav jeg op, nu skulle de læses – paperbacks eller ej. Hehe.

  2. Din heldige fis! Jeg har ikke fået den endnu – jeg skal have en til at køre mig til Holbæk, så jeg kan købe den, men der er ingen der gider😦 Men jeg kæmper ihærdigt hver dag! En dag skal det nok lykkes!

    Kommer der en anmeldelse af den snart så?😀

    Ah. Skønt! Hvilke fire bøger fik du med dig hjem?

    Jamen, mange tak! Det var helt fint, du. Og i lige måde🙂

    Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om jeg vil kaste mig nærmere Eden Maguires nye kommende serie eller ej. Jeg var ikke en stor fan af Beautiful Dead. Men coveret er bestemt lækkert! 8D

    Mht. de datoer, så tror jeg, det er de to udgivelsesdatoer, som er givet til USA og til England. Men det er bare et gæt:)

    • Åhh jeg hader bare at skulle vente på bøger som man super gerne vil have. Lige nu sidder jeg og ærger mig over at jeg endnu ikke har fået en pakke fra saxo.com. Jeg har blandt andet bestilt Melissa de la Cruz´s nyeste bog bloody valentine som udkom i dag, men indtil videre er den ikke engang på vej til saxo, på trods af at jeg bestilte den for flere måneder siden, og har snakket med dem flere gange i denne måned om den. Hmpf. Oh well, jeg håber bare at den snart dukker op!

      Og ja, jeg regner med at der kommer en anmeldelse af den fredag. Har lige nogle andre indlæg planlagt til de næste par dage – blandt andet et billede af de skønne bøger jeg har købt (maria v snyders glass serie og sophie jordans firelight)…

      Jeg har det på præcist samme måde som dig med eden maguires nye serie. Jeg er ikke helt vild efter at komme i gang med den, og selvom den umiddelbart lyder spændende nok, er det ikke en jeg er ved at falde over mine egne ben for at læse, men coveret er ret flot og fangende – jeg er en sucker for flotte covers. Suk.

  3. Måske er det fordi saxo køber fra england og ikke USA? England er altid lidt bagud med udgivelserne i forhold til USA. Men Saxo er skod til at aflevere engelske bøger til tiden eller i god stand. Jeg hader saxo.
    Men ak! Det er den rene pine at skulle vente på en bog.

    uhh! Firelight! Den skal jeg have læst… på et tidspunkt. hah.

    Same here my dear. Et skønt cover gør automatisk bogen til et must-read, men alligevel.. hm, jeg kan ikke finde ud af det, you know. Tiden må vise om Dark Angel bliver læst eller ej🙂

    Forresten har jeg ENDELIG fået nasset mig sammen til at skrive en mail til Jentas. Woot!

    • Hehe, saxo henter både fra USA og England. Det kan ses på leveringstiden hvor de kommer fra – og ja, her er det helt tydeligt at england er langsommest. Ved USA titler står der 3-7 hverdage mens der ved Engelske titler står 4-8. Jeg er imponeret over at det kan tage længere tid at skaffe en bog fra england end fra USA. *suk*.

      Jeg er vild med ideen om halvt drage halvt menneske – eller snarre, drage der kan forvandles til menneske – eller hvordan det nu hænger sammen. Laughs.

      Og Uhh, godt gået. Du må endelig sige hvad de svarer. =)

Skriv et svar

