Godt Nytår og tur til London

Jeg er virkelig ked af, at der her de sidste par dage har været ret stille her på bloggen – jeg har bare haft ret meget at se til, her op til, at min kæreste og jeg stikker af til London til nytår. Men nu er kufferterne endelig pakket, hjemmet så godt som skinner, og der er mere eller mindre styr på det hele. Skønt. Jeg glæder mig som et lille barn til i morgen, og mon ikke jeg skal i en boghandel eller to mens jeg er derovre? Jeg er helt sikker på at mine hylder sagtens kan bære et par bøger ekstra. =D

Anyhow, jeg vil såmænd også bare sige (et lidt tidligt) godt nytår til jer alle sammen. Jeg håber, at I alle sammen får en fantastisk aften, og glæder mig til, at høre fra jer og underholde jer med alverdens indlæg og anmeldelser, i det nye år.

(det her kan blive min “view” nytårs aften – flot ikk =D…)

Og selvom I er blevet snydt for indlæg og anmeldelser her de sidste par dage, håber jeg i hopper forbi i det nye år, for jeg har masser af anmeldelser liggende til udgivelse – heriblandt en anmeldelse af den tredje Margit Sandemo bog “Når mørket falder på”, samt en anmeldelse af den tredje Alyson Noël bog “Skyggeland”.

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN!!!

12 thoughts on “Godt Nytår og tur til London

  1. Har du allerede modtaget tredje bind i Heksemesteren? :O *dåååner*

    Og hvor jeg dog misunder din tur til London *dobbelt dån* Ha en super god sur, og husk nu ikke at købe dig helt fattig i bøger :p hah.

    Vi ses i det nye år, du!🙂

    • Ja, jeg fik den dagen inden vi rejste. =) Og det er klart en at glæde sig til, hvis du ikke har købt den allerede. Bedre end etteren, en smule dårligere end toeren, men rigtigt rigtigt god!

      Og bare rolig, jeg har ikke helt forkøbt mig. Er kommet hjem med fire nye bøger (plus en ny til kæresten), og så er de jo ikke ekstremt dyre derover. 7£ eller deromkring hvilket er cirka 60-70 kroner pr bog. Jeg kunne have købt mange mange flere havde vi bare haft plads i kufferterne. =D

      Jeg håber forresten at du havde et fantastisk nytår!!!

    • Jo tak. Vi havde en fantastisk tur – kunne være blevet meget længere, der var så meget at se – og så mange lækre boghandlere!!!

      Jeg håber du er kommet godt ind i det nye år!!!

    • Hehe, jo tak, det var en fantastisk tur kan jeg godt sige dig – jeg prøvede at overtale kæresten til at vi skulle blive der en uge mere, men uden meget held. Laughs.

      Jeg håber du er kommet godt ind i det nye år!

    • Jo tak skal du ha – det var en skøn tur!

      Jeg fik skam købt lidt lækkert – for det meste kun bøger, så jeg er kommet hjem med fire nye bøger til hylderne (mere kunne jeg ikke få plads til i kufferten – næste gang rejser jeg ikke kun med håndbagage laughs). Og bare rolig, der kommer billede på her en af dagene. =)

  2. Dejligt at høre, at du havde en god tur. Du fik sikkert set en masse, heldige!

    Fire bøger lyder skønt. Så længe der er lidt nyt til hylderne, så er vi alle sammen glade, ikke sandt?🙂 Jeg ser frem til at se nærmere på varene.

    Virkelig? Jeg håber virkelig, at du ville kunne lide serien, selvom jeg tror det ville være t plus,hvis du læste Study serien af maria V. Snyder først. Glass-serien erligesom en efterfølger til den serie, men måske har du købt Magic Study med hjem?

    • Hehe, tro mig, det fandt jeg hurtigt ud af – altså det med den anden serie. Detaljen var bare den, at nu var jeg jo gået i gang med hendes glass serie, så derfor har jeg valgt at fortsætte. Jeg regner dog med at skulle læse hendes study serie, og om ikke andet kan jeg jo skrive i anmeldelsen, at man nok bør starte med den serie – så kan det være at min fejl hjælper til, at andre ikke begår den også. Hehe.

  3. Det kan jeg forestille mig!🙂 Det kan da næsten heller ikke være andet end dejligt. Fik du så købt en masse bøger? Hehe.

    Jo tak, jeg kom godt ind i det nye år.🙂

    • Hehe, jeg fik købt fire nye bøger – det var hvad der kunne blive plads til i tasken – men næste gang kan det godt være at jeg vil overveje at rejse med en større kuffert end bare min håndbagage. Laughs. Der var så mange spændende bøger, og i modsætning til her i DK havde de store afdelinger med YA, fantasy, dark fantasy, paranormal (og hvad de ellers kaldes), så det var et paradis at rende ind i en boghandel. Jeg kan kun anbefale at man tager i den store boghandel Foyles i London, fire eller fem etager og spækket til bristepunktet med bøger. LOVE!

Skriv et svar

