Nye bøger på hylden #9

Der kom lige flere nye bøger ind af min dør her i slutningen af sidste uge, men grundet lidt problemer med at få uploadet billederne, kommer de først på nu. Sorry.

Denne gang fik jeg disse to lækre bøger hjem:

# Beautiful Dead – Summer af Eden Magiure
# Beautiful Dead – Phoenix af Eden Maguire

Jeg er ret spændt på at få læst disse to nye bøger, for selvom jeg ikke er verdens største fan af de to første bøger i denne serie, og det budskab de sender, så er jeg dog alligevel interesseret i at finde ud af hvordan det går Summer, samt selvfølgelig hvordan det hele ender. =)

2 thoughts on “Nye bøger på hylden #9

  1. Heh, hvor sjovt. Jeg lånte Phoenix på biblioteket i mandags.😉 Men jeg er heller ikke nogen fan af den serie. Det handler mere om hævn end retfærdighed. -_- Det er bare ikke et godt budskab.

    • Ja det er faktisk lidt sjovt. Så bliver det spændende at se hvad du syntes om den – og jeg selv også for den sags skyld. =D
      Og nej, budskabet er helt hen i vejret. Forfatteren siger, at det ikke var meningen med bogen (interview jeg har læst), men at budskabet e noget helt andet (hvad kan jeg ikke huske på stående fod) – men det er jo det her der træder mest igennem, så det bliver interessant at se om det også er sådan et budskab der ved et “uheld” kommer til at blive i hendes næste serie. Hmm. Hope not.

Skriv et svar

