Nye bøger på hylden #8

Så er der kommet flere bøger ind af døren; var der nogle der sagde god start på weekenden?
I må forresten undskylde det lidt slørede billede, men jeg havde lidt besvær med at holde vores killing ude, af alt det spændende jeg stod og lavede. =)

I denne omgang har jeg fået følgende bøger:

# Dødsspillet af Suzanne Collins 
# Løbeild af Suzanne Collins
# Trolddom af Margit Sandemo
# Lyset i dine øjne af Margit Sandemo
# Silver Phoenix af Cindy Pon

Jeg er ret spændt på denne samling bøger, for jeg har ikke før prøvet at læse noget, af nogen af de tre forfattere.
Suzanne Collins er jeg sprunget ud i, på trods af at jeg personligt syntes at bøgernes covers er ret kedelige at se på (både de engelske og de danske), men med alt det gode jeg har hørt om dem, må man jo lige tage et lille kig – ikk? =)
Margit Sandemos bøger har jeg tit set i butikkerne, men har egentligt aldrig troet de var noget for mig. Jeg har dog her på det sidste, fået dem anbefalet af rigtigt mange læseheste, så nu må jeg jo hellere se what all the fuss is about.
Tusind tak til Gyldendal og Jentas for anmeldereksemplarerne.
Sidst men ikke mindst har vi Cindy Pons Silver Phoenix, som jeg længe har kigget på, og nu blev tiden altså til at købe den. =)

Som I nok kan se, er der også kommet lidt jul på siden. Nu er det jo desember måned, og på trods af at jeg er lidt sent på den, syntes jeg dog alligevel, at jeg ville forsøge at skabe en smule julehygge.
I hope you like it.

20 thoughts on “Nye bøger på hylden #8

    • For det meste får jeg dem igennem saxo.com eller adlibris.dk. Plejer at tjekke dem begge for at se hvor jeg kan få bogen billigst – det er meget forskelligt hvilken en af dem der er billigst, alt afhængigt af bogen.

      Ellers i en boghandler hvis de har et godt tilbud – men som regel kan boghandlerne ikke hamle op med internetpriserne. =)

      Hvad med dig?

  1. Jeg har flere gange gjort gode køb hos Williamdam.dk og en enkelt gang hos elounge.dk som også plejer at være billige. En enkelt gang har jeg købt direkte fra tellerup.dk, og der sparede jeg også en del penge, så det kan jeg godt finde på igen🙂

    • Okay, jeg har aldrig handlet hos hverken williamdam eller elounge. Var du tilfreds med køb og levering?
      Kunne jo være man skulle tage et kig på dem på et tidspunkt, bare for at se om de overall er billigere. =)

  2. Williamdam.dk har jeg kun gode erfaringer med. Elounge har jeg kun brugt en enkelt gang, men de ligger ofte blandt de billigste, når jeg søger på bogpriser.dk, så jeg har overvejet at bruge dem mere🙂

    • Jeg har siddet og kigget lidt på bogpriser.dk, og det ser rigtigt nok ud til at elounge er billigst på danske titler – op mod 100 kroner billigere end fx saxo i mange tilfælde. Det skal jeg da klart have kigget nærmere på – tak for tippet. =)

  3. Ja, den grå og lyse (Bølle) er også blevet ret fin. Han er også den tykkeste, en rigtig lille basse, og føre sig bare frem.. Meget social killing.😀

    Ja, de bliver nemlig hurtigt store.. Det vare ikke længe, så skal de lige pludselig flytte hjemmefra. snøft…
    Hehe, lyder som en ordenlig misser du har dig.🙂 Jeg kunne godt tænke mig at se ham.. Var det ikke noget med, at han er norsk skovkat? De er så flotte.

    • Åh suk, nej desværre ikke. Jeg ville ellers SÅ gerne have en norsk skovkat eller en maine coon (de er sååå smukke, og jeg elsker deres størrelse), men kæresten ville ikke have langpelsede katte. Kompromisset blev at vi fik en killing som var halvt maine coon, hvilket betyder at han mest ligner en almindelig kortpelset, dog en lille smule mere pjusket, men det er meget lidt. Så håber jeg til gengæld at han får sin størrelse fra maine coon´en – jo større katte, jo bedre syntes jeg, og i og med at han er helt sort, håbet jeg på at vi får en rigtig panter ud af ham. =D
      Fingers crossed.

    • Hehe, ja det var oss sådan lidt en surprise at den var med i pakken. =D

      Ehm, jeg oprettede en profil der inde for år og dag siden, fordi jeg skulle finde frem til en gammel kammerat i england, men jeg bruger den aldrig – jeg er en af dem der har boykottet facebook, og som ser det lidt som djævelens værk. Laughs.
      Eich, der er bare så mange som er blevet så afhængige af facebook, chefer der udspionerer medarbejdere der inde og lignende, så jeg har besluttet at jeg ikke gider bruge det. Men så er der jo goodreads i stedet, selvom det jo ikke er helt det samme. =)

  4. Er det da nogle bøger du har modtaget gratis – jeg mener, siden du blev overrasket over, at de lå i pakken?🙂

    Hvor spændende! Det vil jeg glæde mig til at se🙂

    Altså, det layout jeg har oppe nu is by me🙂 Jeg har brug et layout som skelet (link: http://www.saywp.com/work/js-o4w), og så redigeret det derfra. Men tak for rosen😀

    • Ja, forlaget sendte mig nogle anmeldereksemplarer. =)

      Eich, jeg syntes mange af dine designs er rigtigt flotte, og specielt det nyeste her. Virkelig godt. Keep up the good work. =D

  5. Hm, det kan være jeg også skulle gøre det alligevel, så. Men hende der der styre det virker altid bare så sur, når hun er med Margit ud og signere, så jeg tør ikke rigtigt. Måske skulle jeg kvinde-mig-op og skrive til dem alligevel?🙂

    Haha, undskyld😛 Ej, jeg har en utrolig dårlig hukommelse, så jeg glemmer, at jeg skal åbne dem, eller at jeg i det hele taget bare har dem liggende nogengange. Jeg er kommet over hele det dér med, at en gave bare skal flås op. Jeg giver mig altid go’ tid, til at nyde at åbne en gave🙂

    • Hmm, jeg ved ikke med om hun virker sur. Har aldrig mødt hende personligt, bare skrevet med hende på mail, men personligt syntes jeg hun virker meget professionel! De kigger jo ens blog, anmeldelser m.m. igennem før de godkender en til anmeldereksemplarer – nok for at skille bukkene fra fårene, sådan at de ikke sender ud til folk der bare gerne vil have gratis bøger.
      Så der er da altid muligheden for at prøve. =)

  6. Lige præcis.. Det er ikke så smart at “lære” nogen. Disse bøger står ved børne bøgerne på mit bibliotek, så der synes jeg specielt det er forkert.

Skriv et svar

