City of Bones som film

Der har længe været snak om, at City of Bones skulle laves til en film også. Selvfølgelig er intet af det sikkert, før der bliver givet grønt lys og optagelserne går i gang, men jeg er sikker på at vi er mange som krydser fingre, og håbet er da også lyssegrønt.

Så sent som i går kunne Cassandra Clare skrive på sin blog, at beslutningen om hvem der skal spille Clary, netop er blevet taget.
Æren er gået til den 21 årige Lily Collons.

På sin blog skrev Cassandra Clare følgende:

Just dropping an entry to announce that, as reported by Deadline, Lily Collins, who starred in The Blind Side and the upcoming Priest**, has been cast to play Clary in the movie adaptation of City of Bones. The producers and director have worked with her before and say great things, and I have to admit right now I haven’t seen The Blind Side but am obviously going to go out and watch it NOW.

She is completely adorable and looks right for Clary to me.

Teksten er hentet fra hendes blog, og indlægget kan I finde via. følgende link:
cassandraclare.livejournal.com

Personligt syntes jeg hun er helt perfekt til rollen – hun er lige en Clary efter mit hoved, og hvis man kigger på kommentarerne til indlægget på Cassandra Clares blog, er der vist stor enighed om dette.

Hvad syntes I, er hun en Clary eller?

Det næste spændende bliver jo så, hvem der skal spille Jace og alle de andre. Personligt er jeg ret interesseret i at se hvem de finder på til at spille Simon og Magnus Bane, for slet ikke at snakke om Luke, men det kan godt være vi er nød til at vente lidt før vi får det af vide. =)

2 thoughts on “City of Bones som film

  1. Nogle gange kan det være svært at blive tilfreds med en skuespiller, der bliver valgt til en rolle, men jeg synes, at Lily Collins er skøn til rollen som Clary. Og da Magnus Bane er en af mine aller yndlings karakterer, glæder jeg mig også utrolig meget til at finde ud af, hvilken skuespiller han skal spilles af. 🙂

  2. jeg syntes det er fedt at den bliver lavet på film!.;D men er hun ikke lidt gammel til at spille en pige på 17, 18 år (kan ikke lige huske hvor gammel Clry hun er) XD

Skriv et svar

