Update – Richelle Mead

Endnu engang er jeg vist en smule sent ude med dette, men til dem der (som jeg selv) måske er lidt bagud med info, kan det jo være at det kommer som en positiv overraskelse.

Richelle Mead har afsløret, at hun laver en Spin-off serie til Vampire Academy med titlen Bloodlines. Serien vil ikke blive set fra Roses synspunkt, som vi nu er blevet vandt til det fra Vampire Academy bøgerne, men i stedet fra flere forskellige personers.

Her er lidt om hvad der indtil videre er skrevet om denne nye serie:

Last Sacrifice will be the last book about Rose, but it’ll be followed by a spin-off series still set in the Vampire Academy world. Side characters we know from the current series will now be our main characters, and there’ll be a whole new storyline (not the last one told from a different perspective). So far, there is no exact release date, but you can expect it near late summer/early fall of 2011.

At the moment, I’m not allowed to reveal the title, premise, or full cast of characters. I can tell you that it’ll be written in third person, so we’ll get a number of characters’ perspectives. One of them will be Sydney. The others are a secret for now. Also, expect a cameo from Rose. 🙂

Dette er hentet fra Goodreads.com

Og på sin Facebook profil, skrev Richelle Mead den 3 december, følgende:

I got to reveal the news at a luncheon today! The VA spin-off coming next August will be called ‘Bloodlines.

Fantastisk nyt, og det betyder jo, at vi endnu ikke skal sige det endelige farvel til universet – hvilket jeg tror at rigtigt mange er meget glade for. =D

Indtil videre har jeg desværre kun fået læst og anmeldt første bog i serien (og den var fantastisk!), og det kribler bare i fingrene for at få fat på de næste par bøger. =)

12 thoughts on “Update – Richelle Mead

  1. Hehe, den helt grå er også min “yndlings”. Det er svært at have en enkelt yndlingskilling, de er allesammen dejlige. Men det er ham jeg helst vil beholde, og han skal hedde Dimitri. 😀
    Hehe, de kommer jo til salg på et tidsspunkt, hvis det er? 😉

    • Jeg ville SÅ gerne købe en af dem, men jeg har jo lige købt en killing for et par måneder siden, så jeg må desværre nok springe over denne gang. Hehe. Men smukke er de, og navnet Dimitri passer skide godt til ham. Det er faktisk et rigtigt godt kattenavn! Vores den lille hedder Fizban, mens vores voksne hunkat hedder Shantea. =)

      Hvor mange af dem er hanner og hvor mange er hunner, ved du det?

      • Det er også iorden. Hehe. Man kan også få for mange, selvom katte er skønne. Vi er oppe på 10 lige nu med killingerne. En dyr fornøjelse også, da mine katte skal have det allerbedste (og dyreste) kattemad. 😀
        Jo tak.. 🙂 Jeres kattes navne er også super søde, og unikke.
        Ja, der er 4 hanner og 1 lille hun. 🙂

      • Ja, 10 er måske lige i overkanten. Min mor og stedfar har 9 katte, og personligt syntes jeg det er så mange katte, at det begynder at blive upersonligt. Jeg har det fint nok med mine to (vi må alligevel ikke have flere hvor vi bor) selvom jeg sagtens kunne klemme en lille killing ekstra ind. Laughs.

        Og hold da op ja, den med den dyre fornøjelse kender jeg godt selv – og her troede jeg det var dyrt at skulle fodre på to med top-kvalitets fodder. 0.o
        Min mors ene hankat er lige røget en tur til dyrlægen, netop grundet for dårlig fodder kvalitet, så jeg betaler sku gerne det ekstra det koster for at mine dyr har det godt!

        Uhh, har du fundet navne til dem alle sammen endnu?

        (*host host*, var der forresten nogen der sagde skør kattedame her???)

  2. Det er klart at en flot forside fanger, da det jo er det førstehåndsindtryk man får af bogen og hvad den indeholder. Det kan jeg klart følge dig i. I hvert fald er jeg glad for, at du fik læst Maggies bøger, og jeg håber da også, at trods forsiderne, at Suzanne Collins bøger vil give dig samme oplevelse.

    • Ja, det håber jeg også. Har du da fået læst dem selv?

      Lige til start er der en million andre bøger jeg skal have læst først, men jeg regner med at holde serien i mente, og få den læst på et tidspunkt. Nu må vi se. =)

  3. READ. THAT. SERIES. RIGHT NOW.

    Den er FANTASTISK! Og jeg synes rent faktisk at nummer et i serien er ret.. kedelig. Sigh. Bare vent til du kommer rigtigt ind i den serie – den er UMULIG at slippe!

  4. Ihh, jeg får bare mere og mere lyst til at købe den! Hehe.

    Jeg tror lige jeg venter og ser tiden lidt an. Skal til London her om en tre ugers tid, så det kan være jeg skulle se om de er billigere der over. =) Man kan jo ikke tage til London uden at komme hjem med lidt lækkert læsestof til hylden. Laughs.

  5. Faktisk ved de godt pakken var uden Last Sacrifice, for lige inden de sendte pakken, skrev de en mail om at den manglede og lavede en ny ordre. Det undrer mig bare, at de alligevel sendte pakken afsted og at Last Sacrifice pludselig var forsvundet. Så under ordren at de modtog den i sidste uge og mandag aften havde de den stadig. Men tirsdag da de skulle sende den, manglede den. 😦 Så nu skal jeg atter vente. -_-

    • Hehe, ahh på den måde. Godt de ved at den mangler. Ind imellem sker det, at pakkerne pakkes og at der mangler noget, og mens pakken så er på vej til Post Danmark, skriver DBK til saxo og informerer om, at der manglede noget i pakken (i stedet for bare at tage fat i pakken selv, og fixe det – lidt åndsvagt) – og så må saxo skrive til kunderne og samle trådene.
      Anyhow, der sker en masse ting, men i det mindste får du forhåbentligt snart Last Sacrifice tilsendt. =)
      Hvor lang tid skal du vente før du får bogen?

  6. Jeg har efterhånden læst en del af Maggie og jeg har også læst hele the Hunger Games serien. jeg vil dog sige, at jeg synes nummer et i serien var fantastisk, derefter falder bøgerne i point. den sidste var det slemt med. Jeg synes da også, at uanset hvor mange andre bøger du hellere vil læse lige nu, at du fortsat skal have serien i mente.

  7. Ja, kan godt følge dig i, at det bliver for upersonligt med alt for mange katte. Derfor sørger jeg for at ‘snakke’ meget med dem allesammen, så de ikke føler sig glemt. Og kunne ikke undvære en eneste af dem. 🙂

    Min søster og mig har prøvet at finde navne til dem. Indtil videre har vi fundet på Bølle, Isabella, Sorte (jeg ved det, meget opfindsomt :D) og så Dimitri.

    Hehe. Det er altid hyggeligt at snakke med andre kattedamer. 😉

Skriv et svar

