Bookshelf Tour 2010 del 2

Så er det tid til anden del af min Bookshelf Tour, så i dag vil I få yderligere to af mine hylder af se. =)
Jeg beklager at billederne ikke er lige så gode som sidste gang, men jeg havde lidt bøvl med lyset.

** = bøger jeg har læst og anmeldt her på siden
*   = bøger jeg har læst

Hylde 1

# Naamah´s Kiss af Jacqueline Carey**
# Naamah´s Curse af Jacqueline Carey
# Evernight af Claudia Gray**
# Stargazer af Claudia Gray**
# Hourglass af Claudia Gray**
# The Summoning af Kelley Armstrong**
# The Awakening af Kelley Armstrong**
# The Reckoning af Kelley Armstrong**
# Marked af P. C. & Kristin Cast*
# Betrayed af P. C. & Kristin Cast*
# Chosen af P. C. & Kristin Cast*
# Untamed af P. C. & Kristin Cast*
# Hunted af P. C. & Kristin Cast*
# Tempted af P. C. & Kristin Cast*
# Burned af P. C. & Kristin Cast**
# Voices of Dragons af Carrie Vaughn**
# Blue Bloods af Melissa de la Cruz**
# Masquerade af Melissa de la Cruz**
# Revelations af Melissa de la Cruz**
# The Van Alen Legacy af Melissa de la Cruz**
# Misguided Angel af Melissa de la Cruz**

Denne hyldes tema er indenfor Paranormal Romance og her har jeg faktisk fået læst næsten dem alle sammen. En stor del af dem er også blevet anmeldt, så der er mulighed for at læse anmeldelser af dem her på siden.
Først har vi Jacqueline Carey som er en af mine ynglingsforfattere. Jeg har kun fået læst den ene af de to bøger, men jeg skal meget snart i gang med den næste. Hun skriver helt fantastisk. Næst har vi Claudia Gray, som også skriver ret godt. Denne serie er hendes første, og jeg ser super meget frem til, at den næste og sidste bog i serien, udkommer til næste år. Kelley Armstrongs Darkest Powers serie er også blandt en af de rigtigt gode serier. Denne trilogi kan jeg kun varmt anbefale, og jeg glæder mig til hendes næste bog bliver udgivet. P. C. & Kristin Casts House of Night serie, er et frisk pust til vampyruniverset. Det er en serie som er skrevet på et meget ungt sprog, og alt i alt er der planlagt 12 bøger – super godt læsestof også. Det eneste der ærger mig lidt er, at jeg ikke har dem alle sammen i Hardback, men jeg har planlagt at skulle udskifte paperback udgaverne med Hardbacks, så snart økonomien er til det. Næstsidst har vi Carrie Vaughn – Voices of dragons er den første af hendes jeg har læst, og den er ganske udemærket. Etteren slutter ret pludseligt lige som det er ved at blive aller mest spændende, men en toer er heldigvis på vej. Sidst har vi Melissa de la Cruz, en forfatter, som jeg bare ikke kan få nok af. Hendes serie om Schuyler Van Alen er super god, og selvom der er ret splittede meninger om denne serie, kan jeg personligt kun varmt anbefale den.

Hylde 2

# Dragonhaven af Robin McKinley
# The Host af Stephenie Meyer
# Ink Exchange af Melissa Marr
# Wicked Lovely af Melissa Marr
# Meridian af Amber Kizer
# Once a Witch af Carolyn MacCullough
# Halo af Alexandra Adornetto
# Sisters Red af Jackson Pearce
# Pegasus af Robin McKinley
# nightshade af Andrea Cremer
# Shiver af Maggie Stiefvater
# Linger af Maggie Stiefvater
# Kushiels Scion af Jacqueline Carey
# Kushiels Justice af Jacqueline Carey
# Innocent Mage af Karen Miller
# The Awakened Mahe af Karen Miller
# Secret Lives af Gabriella Poole
# Blood Ties af Gabriella Poole
# Divided Souls af Gabriella Poole

Denne hylde er også Paranormal Romance, men den ser desværre lidt rodet ud. Grunden til dette er, at det for det meste er bøger jeg endnu ikke har fået læst som står her, eller bøger hvor jeg kun har den første, så der går nok lidt tid før det kommer til at se helt godt ud.
Robin McKinleys bog Dragonhaven som er den første bog på hylden, er meget specielt skrevet. Den er dog ganske god og underholdende, og jeg skal klart have læst mere af hende i fremtiden. Once a Witch af Carolyn MacCullough er jeg i gang med at læse lige nu, og indtil videre virker den ret lovende. Der skulle komme yderligere en bog i denne serie med titlen Always a witch, og jeg er vild med den sætning som de to titler tilsammen giver. Så nice! Andrea Cremers Nightshade som jeg kun kan give mine varmeste anbefalinger kommer efter denne, og her er både coveret og historien helt i top. Karen Millers Kingmaker kingbreaker serie, har jeg læst for nogle år siden, og jeg var mildest talt ikke imponeret. Det kan godt være jeg får læst den igen på et tidspunkt, og derved også anmeldt, men der går nok lang tid.
Resten af bøgerne har jeg endnu ikke fået læst, men det er alle sammen nogle jeg glæder mig rigtigt meget til at komme i gang med, og som jeg selvfølgelig regner med at anmelde her på bloggen, når den tid kommer. =)

Skriv et svar

