Alyson Noël i Lyngby

Som jeg før har skrevet her på bloggen, er Alyson Noël i Danmark i denne weekend. Man kan, hvis man er interesseret, møde hende og få signeret en eller flere af de bøger hun har udgivet, og selvfølgelig skulle jeg også lige med i køen. Jeg har derfor været et smut i Lyngby Bog og Idé i dag, hvor hun skulle signere bøger klokken 16.00.

Indtil flere havde taget alle tre bøger med (de danske udgaver som er udgivet indtil nu), men selv havde jeg kun etteren med – jeg skulle SÅ meget have taget dem alle med. Laughs. Men okay, så har jeg også lidt liggende til hvis hun kommer forbi en anden gang. =)

Anyhow, jeg fik signeret min bog samt taget et billede med Alyson Noël og så var dagen jo reddet. Sammen med signeringen fik jeg desuden et fint lille bogmærke, med første bog i hendes Riley Bloom serie “Radiance” på. Billedet af mig selv og Alyson Noël lægger jeg ikke op lige nu (der er vist allerede ved at være en overvægt af billeder i dette indlæg), men det kan være at det kommer på senere – vi må se. =)

Hvis der er andre derude som er interesserede i at møde hende, er der stadig mulighed for det her i morgen, hvor hendes plan ser således ud:

Lørdag den 27. november
kl. 11.00 i Bog & Idé Fisketorvet
 
Lørdag den 27. november
kl. 13.00 i Arnold Busck, Købmagergade 49, 1150 København K

9 thoughts on “Alyson Noël i Lyngby

  1. Jeg ønsker mig den hvert fald til jul, så vi får at se. Ligesom ved dig, så vil det være min første rigtige ‘varulve’-bog. Jeg har ikke rigtig haft lyst til at læse om dem før.
    Selvom jeg ikke er nogen fan af Alyson Noël, så er jeg misundelig over, at du fik hendes autograf. xD Jeg synes du hele tiden får signeret dine bøger.

    • Laughs – hele tiden og hele tiden, men jo, det er rigtigt nok at det føles som hele tiden. I virkeligheden er det dog kun to gange – bare ret kort tid efter hinanden. Hehe.

      Men jo, jeg er vildt glad for at have mødt hende, selvom hun heller ikke er en af mine absolutte ynglingsforfattere. Hun var bare SÅ sød, spurgte ind til hvordan man havde det og sådan. Alle fik lov at få taget billeder med hende, og hun var bare smilende og åben. Jeg må lidt indrømme, at jeg godt kan mærke, at forfattere man selv møder, får en helt speciel plads i ens hjerte (okay, det lyder seriøst goofy og sissy, men jeg ved ikke lige hvordan jeg ellers skal skrive det, så bær over med mig). Hehe. I hvert fald har jeg været helt Alyson Noël “høj” siden jeg mødte hende. =)

  2. Det får det hvert fald, til at føles som lang tid.
    Hvis jeg havde været i nærheden, ville jeg have taget af sted og fået mine bøger signeret. Den mulighed ville jeg ikke gå glip af. Men hun lyder da som en sød forfatter. 🙂

  3. Nej, jeg venter på at få penge på kontoen. Og så har jeg bare aftalt med mig selv, at jeg venter med at købe den til paperbacken udkommer i december. Jeg kan nemlig bedstlige at have mine bøger i paperback.

    I så fald: Hul i nyhederne, for du fik da den fulde oplevelse.

  4. Ih, hvor er du heldig. Hvis jeg var kæmpe fan af hendes bøger, ville jeg også gerne ha’ været derinde. Men jeg er ikke SÅ begejstret for dem, så jeg lod være… 🙂

    Præcis. Der er rigtig mange romaner, hvor varulvene optræder kort men hurtigt smutter igen. 🙂 Du har Shiver på din bogreol ikke? READ IT! 😀

    • Jo jeg har Shiver stående. Stod faktisk her i går og skulle finde en bog på min reol jeg gerne ville læse, men kunne ikke lige se hvilken en af dem der var etteren, så i min travlhed greb jeg “once a witch” i stedet. Men jeg skal til at have læst dem her snart. =D

    • Jeg håber oss hun kommer til Danmark igen… Uheldigvis får vi ikke besøg af så mange engelske forfattere så det gør noget (de har en tendens til at springe lille danmark over – sigh), men man kan jo altid håbe. =)

Skriv et svar

