Update – Melissa de la Cruz

Jeg bliver vist lige nød til at skrive en smule om alle de lækkerier som er på vej fra Melissa de la Cruz. Personligt er jeg helt vild med serien, og selvom vandene er splittet mellem de som hader serien og de som elsker den, håber jeg alligevel at disse opdateringer bringer en smule glæde – det gør de i hvert fald med mig. =)

Bloody Valentine som udkommer her til december har (syntes jeg) det hidtil flotteste cover, i hvert fald når man kigger på Hardback udgaverne (denne udgave kommer selvfølgelig også som papervack senere). Så her er lige et lille kig på det skønne cover vi kan forvente os. Super flot, ikk?

Melissa de la Cruz afslørede i et interview, at vi i denne bog kan forvente at høre lidt mere til Allegra Van Alen og Stephen´s (Schuylers biologiske far) kærlighedshistorie, og det glæder jeg mig helt vildt til. Indtil videre har det været ret tys-tys alt sammen, så det bliver godt at høre lidt mere om den kærlighed som skabte en af de største Blue Bloods skandaler nogen sinde.

Men det ser ud til, at vi kan forvente os langt mere end bare det. Alt i alt har Melissa de la Cruz en ide om at serien kommer til at bestå af 9-10 bøger, og eftersom vi allerede er ved at være halvvejs igennem, kan vi jo kun håbe på flere end de 10. Det er i hvert fald lækkert at vide, at vi ikke står og skal sige farvel til Schuyler og alle de andre skønne karakterer, sådan indenfor nærmeste fremtid.

Der er desuden en ny spinoff serie på vej, som omhandler Bliss Llewellyn. Alle som allerede har læst Blue Bloods serien bør kende til hende, så jeg vil ikke afsløre noget om hvem hun er her – jeg vil jo helst ikke ødelægge overraskelsen for alle dem som stadig har det til gode. Hehe. Anyhow, denne serie kommer til at omhandle hende, og hendes jagt efter “the hounds of hell”. Nice hva. Så vidt jeg kan se, skulle den komme til at hedde enten WolfPack eller WolfPact – jeg er ikke helt sikker på hvilken, da begge dele nævnes forskellige steder, men umiddelbart ser der ud til at være en overvægt der siger WolfPact.

Så alt i alt, er der masser af spændende lækkerier på vej til alle Melissa de la Cruz fans.

9 thoughts on “Update – Melissa de la Cruz

  1. Jeg elsker altså bare coveret til Bloody Valentine!

    Men det lyder som en super ide! Jeg tænkte faktisk på, at det kunne være vildt hyggeligt at samle alle bogbloggere i vores “kreds” og holde noget komsammen.

    Det var en super hyggelig dag! 🙂

  2. Der er du heldig, at der er noget som stopper dig. Hvis jeg virkelig vil have den, så køber jeg den. Heldigvis er jeg blevet mere tvivlende når jeg står i boghandleren, desværre ikke på nettet. xD
    Wow! Hvor flot! 😀 Og du fik tilmed signeret en del bøger. 🙂 Jeg er misundelig.

    • Hehe, nej jeg er også alt alt for god til bare at kaste den ene bog efter den anden i kurven, når jeg handler på nettet. Men efter at jeg er stoppet hos saxo.com, og derfor ikke længere får medarbejderrabatterne, bliver der lige holdt lidt igen med de store indkøb. Desværre.

      Jeg er oss vildt glad for alle mine signerede bøger, men jeg havde også lagt en plan inden jeg tog der ind, og rendte fra stand til stand når det var – selvfølgelig lå de alle enten klokkken 11.00 eller klokken 14.00, så der var travlt lige på de tidspunkter. Laughs.

      Uhh forresten. Jeg er helt vild med at du oss er hoppet på bog turen. Jeg har selv overvejet det her de sidste par uger – efter at den lille bogblog gjorde det. Er så småt begyndt at rydde lidt op på hylderne så jeg kan komme i gang med det også. =D

  3. Det er så nemt at handle på nettet, at man ikke rigtig tænker over det, som man gør i butikkerne.
    Heh, det kan jeg godt forstå. ^^, Men hvor må det have været dejligt med medarbejderrabat. 😀

    Det er jo typisk, men du fik dem da signeret. 🙂

    Jeg synes du bør gøre det snart. 😀 Det er altid så fedt at se på andres bogreoler. 🙂 Man bliver altid inspireret. 😀

    • Nods. Jeg er faktisk også begyndt at bruge goodreads en del – altså til at finde inspiration. Sidder og bladrer på må og få of falder så pludseligt over et eller andet der bare ser super spændende ud. Jeg har aldrig været til facebook (vig bort med sådan noget djævle-bras), men jeg tror jeg er ved at blive en smule hooked på goodreads. Laughs. =D

  4. Jeg er næsten lige blevet færdig med Dark Flame 🙂 Ha du læst de engelske udgaver af dem?

    Jeg har slettet den liste. Og der er nu en søgemaskine tilbage for din skyld! :p

    • Nej, jeg har læst de danske udgaver. De to første, skal som sagt til og i gang med skyggeland. =)

      Super nice! Tusind tak, det gør det altså noget nemmere at finde ud af hvad du har anmeldt! =)

Skriv et svar

