Julie Kagawa Nyheder

Så er der gode nyheder til alle Julie Kagawa fans derude, for ud over, at den længe ventede “The Iron Queen” snart udkommer, har forfatteren også de sidste par måneder haft et lille hemmeligt projekt oppe i ærmet. Et projekt, som endelig er blevet afsløret.

Selvom jeg endnu ikke selv har fået læst serien, er det en af dem der står øverst på min liste over bøger jeg skal have købt og læst, så derfor blev jeg super glad da jeg ved et tilfælde faldt over dette:

Teksten er taget fra Julie Kagawas Blog som kan findes via følgende link:
juliekagawa.blogspot.com

“I’ve been keeping this a secret for months, and I finally get to announce it.

So, here it is, the big SEKRIT PROJECT:
Iron Fey #4
THE IRON KNIGHT:
Ash’s story.

Coming soon from Harlequin TEEN.
And that’s all I’m going to say for now.”

Med andre ord: der er en fjerde Iron Fey bog på vej fra Julie Kagawa som giver os Ash´s historie. Der er ikke udgivet noget cover endnu, men så vidt jeg kan se, skulle det komme snart. Indtil videre har Julie Kagawa ikke afsløret meget mere end dette, så der er stadig meget mystik omkring hele emnet – men det er jo en super nyhed for alle fans af serien, som alligevel ikke behøver sige farvel efter tredje bog. =D

10 thoughts on “Julie Kagawa Nyheder

  1. Tak skal du have.. Nej det er bestemt ikke det fedeste. Men heldigvis skete det på en god måde, hos dyrlægen. De andre to forsvandt bare lige pludselig.😦

    • Åh din stakkel. Man kan jo håbe at de dukker op igen, eller at de har fundet nogle gode familier andetsteds. Min mor og stedfar tog for nogle år siden sådan en kat til sig, fuldvoksen (næsten) og flot holdt, men de anede ikke hvor den kom fra, så han blev bare boende og det lader til at passe ham fint.
      Man kan jo som sagt håbe!

    • Uhh, det håber jeg virkelig. =D Jeg er der fra omtrent klokken 11.00 – 15.00, så der er masser af tid til at rende på hinanden. Hehe. Og ellers har jeg skrevet til Maja hvilke arrangementer jeg regner med at deltage i. Så skulle der vel være en chance for at vi render på hinanden under et af dem. =)

  2. Der er skam håb! Jeg skal derind med Rebecca fra Breakingfree i morgen, så det kan da være vi får øje på hinanden🙂 Jeg ved bare ikke hvordan du ser ud, så det er dog lidt svært at kigge efter dig :p hah.

    • Hehe. På min side “bloggeren” står der lidt om mig, samt er vist et ret nitten, men dog ganske virkelighedstro billede af moi. (hader billeder af mig selv, men det er der dog).

      Og ellers regner jeg med at være til Josefine Ottesen signering klokken 11.00, til foredrag om Jim Lyngvilds “kongen – urials krone” klokken 11.30 (hvis jeg kan nå det) og til signering med Lene kaaberbøl klokken 14.00. Jeg skal bare smutte rimeligt hurtigt så snart jeg har fået signeret vildheks hos Lene Kaaberbøl, da jeg har en aftale mellem 14.00 og 15.00. =D Og ellers er det jo ikke SÅ stort igen. Laughs.

    • Jo tak, og i lige måde. =) Rart endelig at møde dig (og maja) sådan for real – det er nu alligevel noget anderledes end at skrive til hinanden via bloggen. Hehe.

      Anyhow, som jeg også lige har skrevet til Maja, så kunne det være hyggeligt at mødes en dag hvor jeg ikke står lidt fraværende i en kø og skubber om kap med en masse små piger, om at komme først hen og få en tegning (ihh, hvor lyder jeg bare voksen hva) griner.

  3. Jeg ville vildt gerne havde været til bogmesse, men næste år kommer den vel igen?

    Jeg synes bestemt Iron Fey bøgerne er noget ved! Jeg er ved at læse nummer 1 i øjeblikket og jeg er helt opslugt af indholdet såvel som coveret!

    UHM BØGER!

    • Yes yes, der er bogmesse hvert år, så der skulle da ske et eller andet helt vildt, hvis bogmessen skulle aflyses. Hehe.

      Det eneste der har holdt mig tilbage med Iron fey bøgerne indtil nu er, at de kun findes i paperback og ikke i hardback. Venter lige lidt og ser, om de mon kommer i Hardback, men ellers må jeg vel tage mig sammen og få købt dem i paperback. Laughs. Jeg går ikke glip af en god historie, bare på grund af coveret eller indbindingen. Men ja, coveret er sååå smukt! =D

Skriv et svar

