Cover release – Wolfsbane af Andrea Cremer

Så blev coveret til Andrea Cremers næste bog endelig udgivet. Jeg har holdt øje med det de sidste par uger, for jeg havde hørt at det var ved at være på trapperne, og her kom det så endelig.

Coveret er ganske flot med de smukke grønne farver, men selv er jeg mere til første bogs cover med den lillae farve og blomsterne, da der ligesom er noget mere fantastisk over det (end der er med det her).
Såå, som sagt, ganske flot cover, men jeg havde forventet noget lidt anderledes.

Forfatteren selv skriver følgende om coveret på sin blog:

“I can’t begin to describe how much I am in love with this cover. Green is my favorite color. I love the way that Calla is in the wild, yet still caged by the vines. AND it is a perfect rendering of one of my favorite scenes in the book!!”

Jeg kan udemærket godt forstå hvad hun mener, når hun siger at hun selv er helt vild med coveret, for selvom jeg stadig syntes Nightshade coveret er flottere, kan jeg ret godt lide at hun virker vild og alligevel “fanget”. Jeg havde faktisk slet ikke lagt mærke til det før jeg læste det, men nu da jeg er opmærksom på det, kan jeg slet ikke lade være at se det. Fantastisk spændende detalje.

I kan læse mere om denne bog og om forfatteren generalt på hendes blog
http://www.blurredhistory.blogspot.com/

Wolfsbane er planlagt til udgivelse den 12 Juli 2011.

8 thoughts on “Cover release – Wolfsbane af Andrea Cremer

  1. Det kom for to dage siden :o) Jeg synes at cover #2 er kedeligt i forhold til første bogs cover. Lidt øv, men det kan være det giver mere mening med forsiden når man får læst bogen 🙂

  2. Hah, ups. Jeg kan ikke huske navne, det er lysår siden jeg læste den serie :p Men det kan vist godt være det er Cery. Det er i hvert fald ham fra sumpen som har en crush på hende fra starten af serien. He is cute 😉
    Det irriterende mig, at man brugte over halvdelen af serien på at lade læseren forstå, at Akkarin er ond og dum, og så pludselig – BAM – så er de kærester og jeg ved ikke hvad *ruller med øjnene* Det er bare for… for meget, hvis du kan følge mig.

    Jeg synes, det er super at han dør, for jeg lærte aldrig at vende mit had til kærlighed. Jeg synes tværdigmod det er noget dårligt noget, at hun ender med at være gravid.

  3. Det lyder lækkert med en tur til London. 🙂 Jeg kunne nok også vente med at købe bøger, hvis jeg vidste pengene gik til det. Hehe.
    Men ja, nye bøger kan man altid bruge. Jeg har snart ikke plads til flere, så skal have købt en bogreol/skab mere. 🙂

  4. Jeg har kun hørt en masse godt om den. ^^,
    Så håber jeg The Thief-Taker’s Apprentice er ligesom den du læste. 🙂 Men jeg glæder mig hvert fald til at læse den.
    Uh, forsiden til Wolfsbane ser fin ud. Kan godt lide at det hele er grønt og hun så er grå/lilla. 🙂

  5. Hej. Ja, er enig, – forsiden er lidt kedelig, i hvertfald i forhold til hvad jeg havde forventet, men derudover ganske udemærket. Jeg glæder mig rigtig til at læse den, – læste den anden på 4 dage. Ups. :-I Anyways, er den udgivet eller..? Blev lidt forvirret.

    • Hehe, nej, bogen er ikke udgivet endnu. På engelsk forventes den først udgivet i slutningen af Juli (udgivelsesdatoen er blevet rykket lidt siden dette indlæg), og mht. den danske udgave, er jeg ikke helt sikker endnu, men højest sandsynligt ikke vildt lang tid efter den engelske udgivelse…

      Og det er bare så lækkert, når en bog er så spændende, at man bare ikke kan slippe den igen – personligt syntes jeg at Nightshade var en fantastisk bog uden lige!

Skriv et svar

