Endelig færdig

Så fik jeg endelig tilpasset alle indlæggene, så de passer til det nye design. Det var vist også ved at være på tide.

Alle anmeldelser har nu rose-karakterer i stedet for stjerner, de hvide kanter på billederne er væk, og der er kommet info om serie, forlag, udgivelsesår og sideantal ved hver boganmeldelse.

Jeg er desuden også ved at have indhentet alle de anmeldelser jeg var kommet bagud, så lige nu ligger der kun to anmeldelser fra sidste måned, og venter på at blive lagt op. Den ene af dem er færdigskrevet, og jeg regner med at den kommer på her i morgen – så glæd jer til en anmeldelse af Melissa de la Cruz´ bog “The Van Alen Legacy”.

Jeg er virkelig ked af at det har taget mig så lang tid at blive færdig med det hele – det har set ret sjusket ud siden jeg ændrede designet, men det var lidt svært at få presset ind mellem skolegang, eksamener og arbejde. Nu skulle det hele dog være på plads, så jeg håber at I vil nyde det nu gennemførte design på siden. =D
Er der nogle fejl eller lignende i falder over (pas på I ikke slår jer for hårdt), hører jeg meget gerne fra jer.

Ellers, Glædelig Halloween alle sammen.
Muhahaha…

8 thoughts on “Endelig færdig

  1. Jeg har dåbsdag i dag! Woot. haha xD

    Tja, det har vi vel. Problemet er bare at mine “stille” perioder betyder at ryge ud og ind af psykiatrisk afdeling:/ sigh.

    Yay, mange tak! Jeg er ikke så glad for det dér dato-værk skal fylde så meget, men det ser forkert ud uden det.
    Det er også lækkert, at du har fået tilpasset alt til designet!😀

    p.s. så du lige har kørt Halo. Ironisk nok har lige lige postet en anmeldelse af den bog. Go read it!😀

  2. Den er sikkert rigtig god.😀

    Du er hvert fald heldig. Tror kun jeg har oplevet det en gang i år, og det var lige præcis den bog jeg gerne ville have.😀
    Har du fået læst Nightshade endnu?

    Jeg har heller ikke læst om pegasuser før, men jeg er sikker på, at det bliver godt.😀
    Nej, det har jeg ikke. Vil lige læse nogle af mine andre bøger af hende, før jeg får læst Pegasus.😀

  3. Nej, desværre er jeg ikke kommet i gang med den endnu. Men jeg er til gengæld kommet i gang med Voices of Dragons – OMG – jeg tror ikke jeg behøver sige meget mere. =D

    Jeg har bare SÅ mange bøger liggende lige nu, alle sammen bøger jeg vildt gerne vil læse, så der er nok lidt ventetid for nogle af dem (mere præcist har jeg en effektiv stak på 27 to-read bøger stående på mit skrivebord) Laughs.

  4. Den er jo rigtig god.😀 God fornøjelse med resten!😀
    Ja, det er jo en del bøger. Min to-read stak er fire gange større end din, så jeg har en masse der skal læses. So many books, so little time. xP

    • Hold da op, og jeg syntes min to-read stak er stor. Laughs.

      Jeg har stadig én ordre liggende hos saxo, men den skulle først komme i slut december, for der er en af bøgerne derpå som først udkommer der, men ellers har jeg sådan lidt besluttet mig for, at jeg ikke skal købe flere bøger de næste par måneder (så lad os se om jeg kan overholde det), med alle de bøger jeg har liggende, har jeg læsestof til de næste par måneder alligevel. =)

  5. Ja, den er enorm. xD Jeg har det med at købe bøger hurtigere end jeg læser dem.
    Jeg har en ordre fra amazon der er på vej, og så får jeg én fra saxo i starten af december, men så skal jeg ikke have flere. Jeg bruger al for mange penge på det, men det er svært at stoppe, når der findes så mange gode bøger derude. xP Så jeg har taget den beslutning, at nu skal jeg ikke længere låne på biblioteket eller købe flere. Det bliver svært at holde, men jeg vil prøve.
    Jeg krydser fingre for dig. ;D

Skriv et svar

