Nye bøger på hylden #7

Så kom der nye bøger igen igen. Okay, de kom ikke lige i dag, men her i går (fredag) – det er bare først nu, at det er lykkedes mig at få taget et billede.

Så her er hvad jeg fik denne gang:
(undskyld det lidt slørrede billede)

# Meridian af Amber Kizer
# Pegasus af Ribin McKinley
# Once a witch af Carolyn MacCullough
# Sisters red af Jackson Pearce
# Halo af Alexandra Adornetto

En skøn lille samling af bøger, fire af dem af forfattere, som jeg ikke har læst noget af før, så jeg er ret spændt. Robin McKinley har jeg læst en bog af før (Dragonhaven), og eftersom jeg syntes den var rigtigt god, besluttede jeg mig for, at jeg da helt klart måtte prøve at læse endnu en af hendes bøger. 

Anyway, alle forsiderne er super smukke, og de lyder alle sammen vildt gode når man læser om dem, så det skal nok blive spændende at komme i gang med dem. =D

9 thoughts on “Nye bøger på hylden #7

  1. Oh ja – limegrøn ftw!😀 virkelig en fed farve – også til en DS ^^ Jeg vil også have alle de andre Pokémon-spil til DS (der kommer Black/White versioner om ikke alt for længe ;D) og sværger også, at jeg skal gå rundt med min Pokéwalker forever xD Nørdet? Jarh😛
    //Louise

    • OMG, jeg viste slet ikke at der kom flere!!! Hvordan er den lille detalje dog gået forbi min næse???
      Nice, skal da så meget have et af de nye når de udkommer (med tiden helst begge).😉

    • Laughs. Jeg håber den er bare halvt så god som den lyder. =)

      Og ja, jeg er vist rendt ind i en stime af før-tids-bøger. De må ellers ikke blive sendt af sted før udgivelsesdatoen, men jeg brokker mig da ikke. =D
      Fik jo også Nightshade næsten en uge før tid. Hehe.

      Jeg har faktisk aldrig før læst noget med en pegasus (pegasi??? =S), så vidt jeg kan huske. Det bliver ret spændende. Og specielt kombineret med Robin McKinleys specielle og smukke skrivestil.
      Har du fået bestilt den?

  2. Jeg synes også, at min reol er rigtig fin. Heldigvis er jeg ved at vænne mig til den, og bliver gladere og gladere for den!😀

    Det er nu også rart med nye møbler. Især hvis man har mange bøger, så kan det godt være lidt svært at få plads, og få det til at se godt ud!😀
    Så jeg er godt nok glad for, at jeg har fået et nyt sted til mine bøger!

Skriv et svar

