Cover release – The Rogue af Trudi Canavan

Så er coveret til Trudi Canavans næste bog, blevet frigivet. Jeg må desværre sige, at jeg ikke er vildt imponeret – alle hendes andre bog-covers har ellers været så utroligt smukke, men det her er lidt for “up-front”, lidt for blurry, og det er som om (for mig i hvert fald) at jeg sidder og kigger mod et skarpt lys. Jeg tror det er effekten af det “blurry” som gør det, og ikke fordi jeg er ved at blive skør. =)

Anyhow, uanset hvordan coveret ser ud, er det en bog jeg glæder mig sygt til at få læst. Jeg elsker Trudi Canavans bøger, hun skriver helt fantastisk, og jeg kan kun varmt anbefale hendes bøger. Hendes første serie The Black Magician er helt klart min ynglings. Til denne serie er der lavet en stand-alone med titlen “The magicians apprentice” som godt nok er en forhistorie til “The Black Magician”, men som skal læses EFTER – ellers ødelægger man jo alle de sjove mysterier og overraskelser på forhånd. Denne bog er nummer to i en serie ved navn “The Traitor Spy”, og som foregår efter “The black Magician”. Altså, samme univers og (forhåbentligt) mange af de samme personer, men bare 15 år (eller lignende) efter.

“The Rogue” er planlagt til udgivelse den 5 maj 2011.

Skriv et svar

