Nye bøger på hylden #6

Midt i denne ellers ret triste tid, er der netop kommet et lille lyspunkt ind af min dør. Yeps, der er kommet nye bøger. Lækkert.

Se hvad der var med denne gang:

# Misguided angel af Melissa de la Cruz
# Wicked Lovely af Melissa Mar
# Ink Exchange af Melissa Marr

Melissa de la Cruzs nye bog Misguided angel har jeg glædet mig som et lille barn til at modtage. Jeg elsker simpelthen hendes Blue Bloods serie, og hun er blandt en af mine ynglingsforfattere. Så weeee!!! hefra. =D

Melissa Marrs bøger er jeg lidt mere tilbageholdende overfor. Jeg har fået anbefalet hendes bøger rigtigt mange gange, og de har fået ganske gode anmeldelser, men der er altså et eller andet med de der feer, som ikke helt huer mig. Spørg mig ikke hvorfor, men jeg føler på en måde ikke helt, at jeg er kommet langt nok til at læse om feer endnu. Ahh well, man må jo tage sig sammen, og som min første fe-serie fik jeg anbefalet denne, så nu må vi jo se hvordan det kommer til at gå.

5 thoughts on “Nye bøger på hylden #6

    • Oss her – altså jeg er oss selv spændt på hvad jeg syntes om den. Forsiderne er super flotte, og har kigget på den længe. Det er godt nok kun de to første bøger der er kommet hjem nu, men de to næste er bestilt på en ordre som desværre først kommer slut december / start januar. Lidt lang ventetid, men der er bestilt en bog på den ordre som først udkommer slut december, så saxo kan ikke sende ordren af sted før den bog udkommer.

  1. Personligt synes jeg “Evermore” og “Blå måne”, var bedst. Desværre synes jeg at det er gået lidt ned af bakke derefter, da der ikke fordi der sker nær så meget i dem. Men noget må jeg kunne lide ved serien, siden jeg ikke opgiver den.😉

Skriv et svar

