Balthezar

I dag har jeg (og min kæreste) været nød til at gøre noget af det absolut sværeste vi nogensinde har gjort. 
Vi har fået aflivet en af vores dejlige katte.

Han har været syg over længere tid, og ingen af dyrlægerne kunne finde ud af hvad han fejlede, så nu måtte vi desværre tage den hårde beslutning og få ham aflivet.
Jeg har grædt siden i går hvor vi fik tiden hos dyrlægen, og nu hvor han er væk, føler jeg mig helt tom indeni.

R.I.P. Balthezar (aka. Bølle-mis)
Vi savner dig allerede noget så forfærdeligt.

Jeg regner med at det her kommer til at tage et par dage at komme over, så det bliver nok ikke meget i hører fra mig. Jeg vender dog frygteligt tilbage, så sæt jer ikke for godt til rette.

9 thoughts on “Balthezar

  1. Det gør mig ondt at høre om din kat.😦 Jeg føler med dig, for jeg ved selv, hvordan det er at miste et trofast kæledyr. Jeg føler med dig.

    Den er virkelig god, så glæd dig til den.😀
    Jeg er lige begyndt på den første, og selvom jeg kun er ved andet kapitel, kan jeg allerede lide den.😀 Hvordan går det med at læse ‘The black prism’? Er den blevet bedre?🙂

    • Tusind tak for de søde ord. Det er virkelig hårdt at miste ham, og selvom jeg ved det ikke kan lade sig gøre, ville jeg ønske at ingen andre skulle igennem det at miste et kæledyr. Det er noget af de absolut værste.

      The Black Prism er udemærket. Jeg er blevet ret hooked på selve historien, for den er sygt spændende, men den har stadig sine ret forvirrende elementer. Jeg er blevet lidt klogere på hele magi aspektet, men har bare måtte sige st jeg ikke helt forstår det hele, men så er der dukket lidt ekstra forvirring op hist og her. Ikke noget stort, og ikke noget der ødelægger historien, men det er dog et irritationsmoment.

  2. Åh, det er vel nok trist😦
    Vi har selv et par sorte slyngler (øh, katte), og da vi fik en ‘kat savnes’-seddel i postkassen i sidste uge, gjorde det også helt ondt indvendig ved tanken om, at der sad en familie og savnede deres lille killing (heldigvis så jeg så i dag, at den lille var kommet hjem igen).

    Men sådan et lille blødt væsen fylder altså meget i ens hverdag.

    De bedste tanker herfra!

    • Hehe, det er slyngler, specielt når de er små. Sådan var Balthezar også – specielt husker jeg da vi ikke længere kunne have badeværelsesdøren stående åben fordi han havde lært at trække ud i toilettet – mega vandspild. =)

      Og tusind tak for de søde tanker!❤

  3. Det gør mig ondt.😦 Har selv 8 katte, men har mistet 2 i år… (kørt ned). Det er mega hårdt hver gang.. De giver bare så meget glæde. Lige nu har jeg en drægtig kat, så får snart små skønne killinger igen, det er så hyggeligt.🙂

    • Eich hvor lyder det dejligt med killinger! Der er altid glædeligt når der kommer nyt liv til.
      Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at finde sin kat død på vejen. Det var slemt nok at skulle betale en helt uhyrlig pris for at få en dyrlæge til at aflive ham, men på den måde blev det da gjort meget fredfyldt, og vi var med helt til sidst. =´)

      I realiteten havde jeg den ene kat (selvom vi har to). Balthezar var min kat, mens vores hunkat er mest knyttet til min kæreste og ikke rigtigt gider mig. Han lå næsten altid ved siden af mig hvis jeg smed mig for at læse lidt. Det var det hyggeligste han viste. Når der blev fundet bog frem, betød det hyggetid. =)

      • Nåhh, hvor sødt at han lå ved dig når du læste.
        Det er rigtig hårdt at finde sin kat kørt ned.. Men ligemeget hvordan det sker, er det bare ikke sjovt.. Har også haft katte der bare er forsvundet ud i den blå luft, så går man med uvisheden om hvad der er sket med dem.:/
        Nå, man bliver jo helt trist af at snakke om det.
        Føler med dig i den her svære tid..

  4. Det er det. For kæledyr er ligesom en god ven, så man bliver altid ramt af det, når de dør. Det eneste dårlige ved dyr er, at de dør længe før os.😦

    Det er da godt den er blevet mere spændende.😀 Og knap så forvirrende.😉 Jeg har dog oplevet at være let forvirrende i The Way of Shadows. Pludselig begyndte forfatteren at skrive om forskellige stilarter af bygninger, og jeg var lidt “… okay, hvad skal denne smørre bruges til?” Men so far, er historien rigtig god.😀

    Jeg har lånt både 2’eren og 3’eren på biblioteket, og skal nok til at læse dem. De skal snart afleveres. Men jeg glæder mig virkelig til dem.😀

  5. Jeg elskede Hush hush, så Crescendo skal virkelig være god for at overgå den.🙂 Har dog ikke kigget så meget på anmeldserne af lige disse to bøger, men det er jo også forskelligt hvad man synes er en god historie.🙂 Jeg synes den havde alt det gode, mystik, forbudt kærlighed og at den handler om faldne engle og historien om dem, kunne jeg rigtig godt lide.

Skriv et svar

