Nye bøger på hylden #5

Fik godt nok nye bøger i fredags, men har ikke rigtigt fundet tid til at få taget billede og få lagt det op her i weekenden, så derfor en lille forsinkelse.

Men lookie-look nogle lækre bøger der var med:

# Secret lives af Gabriella Poole
# Blood Ties af Gabriella Poole
# Divided Souls af Gabriella Poole
# Shiver af Maggie Stiefvater
# Linger af Maggie Stiefvater
# Nightshade af Andrea Cremer

Nu er der jo så mange som har skrevet positive anmeldelser af Maggie Stiefvaters bøger, så nu måtte jeg jo også komme med på banan og læse dem. Jeg er faktisk super positivt overrasket over hvor smukke bøgerne er. Umiddelbart troede jeg at det var en grå og en grøn forside, men de er super smukke med deres perlemor-blå og perlemor-grønne nuancer. Og at selve bøgernes tekst er skrevet i hhv en blå og grøn farve, er bare prikken over i´et. =)

Nightshade er oss bare en skønhed uden lige. Bogen har en form for glinsende effekt i coveret som får det til at se super smukt ud, og siderne er skåret så de ikke er lige lange, og giver dermed et indtryk af en lidt gammel bog. Så lækkert.

Og så er der jo Gabriella Pooles bøger, som jeg har hørt en del blandet om. Jeg håber at de er gode, men nu må vi jo se. Fingers crossed. =)

Nogle af jer som har fået nye bøger?

8 thoughts on “Nye bøger på hylden #5

  1. Uh, det gad jeg virkelig godt se. Elsker når man gør noget ved bøger, med tekst der står ud eller skinnende billeder.😀
    Da jeg så det første gang, troede jeg ikke det var meningen. xD Men nu kan jeg godt lide det. Det er fedt.😀
    Den var rigtig, rigtig god. Jeg åd den hvert fald på en dag.😀

    • Nods. De er virkelig smukke. Jeg er meget skrap med at mine bøger skal være hardback udgaver, såå. Hehe. Oss selvom hardback udgaverne er grimmere end paperback udgaverne, som det for eksempel er tilfældet med Blue Bloods serien. Hehe. Heldigvis lyder det som om det er omvendt for denne serie. =)

      Jeg er spændt på at se 3. bog i serien. Den røde. Hvordan den kommer til at se ud. Har lidt svært ved at forestille mig en perlemor-rød farve. =)

      Uhh, jeg kan se du er i gang med Kelley Armstrongs “De dødes kald”. Den er jeg virkelig spændt på at høre hvad du syntes om. =D

      • De engelske paperback er ikke så pæne, nej… Ville ønske, de havde beholdt den originale forside.😦

        Jeg tænker mest på, hvor meget bøgerne koster, og så er paperbacks jo altid billigere. Jeg overvejer dog lidt, om jeg ikke skal købe Last Sacrifice (nr. 6 i Vampire Academy) som hardback, da paperbackens forside er VIRKELIG grim. Den er bare rød og så med noget sort hjerte-halløj på… o.O

        Indtil videre har jeg kun læst prologen – men det lover jo godt! Så jeg glæder mig til at læsere mere….🙂

      • Hehe, ja min stædighed har så gjort at jeg endnu ikke har købt den serie. For kun 4, 5 og 6 findes som hardback, mens 1, 2 og 3 kun findes som paperback. Rettere, etteren findes også som hardback, men den er ikke samme slags som de tre andre. Suk. jeg håber de på et tidspunkt udgiver dem alle sammen i ens hardbacks.. =)

        Som regel tænker jeg oss lidt på hvad bøgerne koster, men jeg tænker så oss på hvor længe de holder. Jeg har ikke vildt gode erfaringer med paperbacks, så jeg giver hellere det mere i stedet. Men jeg kan godt se ideen med at købe paperbacks fordi de er billigere, har da ind imellem siddet og ærget mig lidt over at hardbacksne er dobbelt så dyre som paperbacks udgaverne. Lidt øv.

        Plus at det er SÅ meget tungere at flytte. Laughs. Shit hvor hardbacks de vejer. =D

    • Hehe, det er altid lækkert at få nye bøger, men jeg kan ikke helt følge med min to-read bunke som lige nu består af 21 bøger. Hehe. Skam ikke noget jeg brokker mig over, det er jo en positiv ting at have så meget at vælge imellem. =)

      Uhh, den der Dreaming Anastasia har jeg haft kigget på nogle gange. Og Shade oss. Og Clockwork angel er jo fantastisk. =)
      De andre kender jeg ikke så meget til.

Skriv et svar

