John Flanagan kommer til Danmark i efterårsferien 2010

Så er der gode nyheder til alle fans af John Flanagan og hans populære fantasy / ungdomsserie “Skyggens lærling”. John Flanagan kommer nemlig for første gang til Danmark og fortæller om sine bøger, samt signerer, i løbet af efterårsferien.

Følgende er hans program mens han er i Danmark:

Mandag den 18. oktober:
Klokken 13.00 på Gentofte Bibliotek
Fortæller og svarer på spørgsmål
Tilmelding påkrævet
Gratis adgang

Mandag den 18. oktober
Klokken 15.30 i Arnold Busck Lyngby
Signerer bøger

Tirsdag den 19. oktober
Klokken 13.00 på Københavns Hovedbibliotek, Krystalgade
Fortæller og svarer på spørgsmål
Tilmelding påkrævet
Gratis adgang

Tirsdag den 19. oktober
Klokken 15.00 i Børnenes Boghandel, Købmagergade, København
Signerer bøger

Onsdag den 20. oktober
Klokken 13.00 på Odense centralbibliotek
Fortæller og svarer spørgsmål
Tilmelding påkrævet
Betales adgang

Onsdag den 20. oktober
Klokken 15.30 i Arnold Busck, Vestergade, Odense
Signerer bøger

Alle informationer og flere, samt telefonnumre og email adresser til tilmelding kan findes på Arnold Buscks hjemmeside, eller via følgende link:
http://www.arnoldbusck.dk/aktivitetskalender/

17 thoughts on “John Flanagan kommer til Danmark i efterårsferien 2010

  1. Det ved jeg ikke rigtig – altså, om jeg drømmer om at blive noget inden for forlagsbranchen. Jeg tror, det er rigtig svært at blive “lukket ind”. 😛 Men jeg vil helt klart gerne lave noget med bøger, når jeg bliver “stor”😛 Det er og rigtig spændende at være derude og opleve / se det hele.🙂

  2. Jeg kan glædeligt meddele, at jeg ikke blev indlagt (: Men det var nok kun forbi, at jeg ikke fik snakket med ham alligevel, fordi han fik en omringning kort før jeg havde en tid med ham. Gudskelov! Nu skal jeg bare holde mig på den rette linje, og så flyver jeg ud af deres overvågende blikke in no time! I hope.

  3. I så fald, hvis du ikke er for glad for høje temperature, så må efteråret være dejligt afkølende for dig.

    Vinter kommer også lige efter efteråret, så det er da lige rundt om hjørnet. Vedrørende snestromene, så er jeg helt enig. Det er så charmerende og hyggeligt som intet andet.

  4. Ja, “Dæmonernes by” fangede mig desværre ikke rigtig.. Men tror måske bare jeg lige skal ind i det univers. Så jeg håber også at” Den tavse by” fanger mig mere.🙂 Det tror jeg næsten, for nu har man fået alt det grundlæggende at vide, så kan det være jeg forstår denne bedre.

    Jeg er også ret spændt på at læse “Nevermore”, for den lyder virkelig spændende. Nu må vi se, om den så er det.🙂

    • Hmm, jeg har brugt chart.dk, og har oss bare prøvet at sætte den ind i en tekst widget, men det ser ikke for godt ud… Den laver noget mærkeligt.
      Jeg har lige prøvet at sætte den ind igen, så kan du jo se på siden hvad den laver…

      Hver gang jeg gemmer, går den ind og fjerner javascript delen af koden, så det er nok derfor det ser ud som det gør, men har du nogen ide om hvordan jeg forhindrer det? :S

  5. Hmm… Ka’ jeg godt se. Mener, at jeg den gang, jeg havde en blog på wordpress, fjernede den del, der står til overs, når man har sat den ind. Altså, den der tekst der siger noget med “track visitor”, som der vist også står hos dig nu🙂

    • Hmm, ja det klarer jo detaljen med den mærkeligt tekst.😀

      Men det viser stadig kun Chart kassen, og ikke noget med online eller lignende. Er det stadig mig der gør noget galt eller?

  6. Du skal vist først ind på chart.dk og sætte din tæller til at vise antal online…🙂 Der skulle gerne være et lille “I” ved siden af den side, du har tilmeldt. Det skal du vist trykke på og så kan du selv redigere udseendet..

    • Nice, så virker det. TUSIND TAK!😀

      Hvordan kan det være du både har chart.dk og livecounter.dk? Jeg har været inde og kigge på livecounter.dk og det ser jo super nemt ud oss. Måtte jo lige kigge lidt når nu du nævnte den. Laughs.
      Prøvede at sætte den ind på min side, bare for at se, og gæt engang hvordan det gik – yeps, det gik oss galt.

      Jeg er virkelig en tumpe til alt det her. Og sorry jeg bliver ved at genere dig med alle de her spørgsmål.

      Nogle råd til hvordan man får den til at virke oss – den laver samme nummer som den anden, fjerner en smule af koden så der kun figurerer ordet “statistik” på siden. Suk.

  7. Det var så lidt🙂

    Jeg bruger livecounter.dk til at se, hvad folk søger på for at finde min side. Men det kan du vist nok også inde i dit kontrolpanel til din blog.🙂

    Jeg ved ikke lige, hvad der skulle gå alt dér. Hmmmmmm… Kan du evt prøve at sætte den ind, så jeg ka se den?

    • Of cause, den er sat ind nu… Og nu siger den selvfølgelig noget andet end før, men det ser stadig wierd ud… Hmm…

      Jeg har netop forsøgt at oprette en profil på livecounter.dk og tilknytte min blog, men så siger den, at min blog ikke har en counter installeret… Dobbelt HMM…

      • Hejsa,

        Jeg kan se du har haft nogle problemer med at få en besøgstæller fra LiveCounter.dk til at virke, hvis du stadig har lyst til at få vores besøgstæller på din side, er du meget velkommen til at kontakte os for at få hjælp.

        Med venlig hilsen
        Søren Sieg Jensen
        LiveCounter.dk

Skriv et svar

