Nye bøger på hylden #4

Så er der igen kommet nye bøger hjem til mine allerede alt for overfyldte hylder.
Denne gang står det hovedsageligt i ungdomsbøgernes tegn. =)

Her kan I se hvad jeg har fået/købt:

# Prinsesseakademiet af Shannon Hale
# Kongen: Skyggernes bog af Jim Lyngvild
# Kongen: Urials Krone af Jim Lyngvild
# Voices of Dragons af Carrie Vaughn

Skyggernes bog og Urials krone har jeg hørt en del godt om, så jeg er super spændt på at læse dem. Forsiderne er utoligt smukke syntes jeg, og begge bøger er sådan lidt store i det og giver et ret imponerende førstehåndsindtryk. Spændende spændende. =)
Prinsesseakademiet er nok for de yngste, men jeg så den tilfældigt en dag i boghandleren hvor de solgte den for en slik – det, kombineret med at historien lød ret sød, afgjorde sagen – den skulle med mig hjem.
Voices of Dragons havde jeg faktisk bestilt hos saxo, men da jeg en dag faldt over den til 25 kroner kunne jeg ikke rigtigt dy mig. Kan man spare godt og vel 100 kroner, er man da et skarn hvis man ikke griber chancen. Right?

Ahh well, der skulle gerne komme lidt flere bøger hjem her indenfor den næste uges tid, så det glæder jeg mig super meget til. =)
Men så skal jeg vist oss snart til at holde lidt igen med mængden af bøger der strømmer ind af døren.

4 thoughts on “Nye bøger på hylden #4

  1. Voices of Dragons af Carrie Vaughn lyder rigtig god. det er også en af de bøger jeg ser frem til at få fingrene i. Du må lige give lyd, hvir du når at læse den før mig, om den er god eller ikke.

    • I will. Håber virkelig den er så god som den lyder, selvom jeg blev lidt skuffet over hvor tynd den er. Ahh well. Jeg er i gang med en ordentlig moppedreng i øjeblikket, så der går nok desværre lidt tid inden jeg når til Voice of Dragons.
      Men hva fan, man kan vel kun sige at det er et positivt problem.😀

Skriv et svar

