BogForum programmet gået live

Så kom det endelig, dette års BogForum program. Jeg har allerede nævnt at Lene Kaaberbøl kommer ing og signerer, men der kommer også en længere række andre spændende forfattere – som både signerer og diskuterer deres bøger.

Af de absolut mest interessante (for mit vedkommende) er Kenneth Bøgh Andersen, som hovedsageligt kommer til at være på messen om fredagen, og Josefine Ottesen som hovedsageligt er der lørdag til signering af bøger, samt søndag hvor hun både snakker om serien “Historien om Mira” samt signerer.
Men derudover er der jo et hav af andre forfattere, arrangementer, diskussioner, konkurrencer m.m. som man kan følge med i. Super spændende. =)

Jeg regner med at det bliver lørdag jeg skal der ind, da det er der programmet passer bedst til mig. =)
Så må Kenneth Bøgh Andersen desværre vente til et andet år (han signerer kun fredag), ærgeligt ærgeligt.

I kan finde hele BogForums program vis følgende link:
http://www.bogforum.dk/program

Hvad skal I ind og se?

5 thoughts on “BogForum programmet gået live

  1. Jeg ville gerne ind og møde Kenneth Bøgh Andersen. Jeg er helt skudt i hans bøger, dog mest “Den store Djævlekrig” serien, “De hvide mænd” og jeg kan slet ikke vente til hans nye bog lander i mine hænder!

    • Jeg har hørt meget godt om ham, og har de tre første af hans bøger (i den store djævlekrig – eller hvad det nu er den hedder) stående, men endnu har jeg aldrig fået læst dem.

  2. Det var det, ;D At få pakker er fantastisk. 😀

    Så får du den nok snart. 😀 Jeg synes selv Voices of Dragons lyder virkelig god. Jeg skal hvert fald snart have den læst. 🙂

    Det lyder som en dejlig stak bøger. 😀 Og læsestof kan man aldrig få for meget af. ^^, Jeg ville ønske jeg kunne stoppe med at købe bøger, bare for en måned, men det er umuligt, når der er så mange lækre bøger derude og de ikke koster så meget. 🙂

    Gid jeg kunne komme med til BogForum, men jeg bor så langt væk. 😦

    • Jeg har faktisk netop fået den. Var så heldig at falde over den (altså Voice of Dragons) i en butik til 25 kroner. Den havde en skade på omslaget (ikke noget der ikke kunne klares med en smule tape) så derfor solgte de den utroligt billigt. 😀

      Jeg kan heller ikke lade være at købe bøger. I massevis. Suk. Det koster alt for meget, for slet ikke at snakke om, at jeg bare ikke har plads til flere på mine hylder, men men men, jeg må bare have flere. Laughs.

      Det er da ærgeligt at du ikke kan komme ind på BogForum. Hvor langt væk bor du da??? 😦

Skriv et svar

