Alyson Noël kommer til København

*OBS. Til alle jer som så dette indlæg da det lige kom på: der var nogle fejl i tiderne (både en fra forlagets side og en fra min) som nu er blevet rettet.*

Så er der gode nyheder til alle Alyson Noel fans. Forlaget Alvilda (som udgiver de danske udgaver af serien) har nemlig informeret mig om, at Alyson Noel, forfatteren bag Bestseller serien “De udødelige”, kommer til København i slutningen af November for at signere bøger.

Man kan møde hende følgende steder:

Fredag den 26. November
klokken 16.00 – Bog og Idé på Lyngby Hovedgade

Lørdag den 27. November
klokken 11.00 – Bog og Idé på Fisketorvet

Lørdag den 27. November
klokken 13.00 – Arnold Busck på Købmagergade

Jeg skal helt klart hen og møde forfatteren, samt få signeret en bog.😀
Hvad med jer?

11 thoughts on “Alyson Noël kommer til København

    • Hehe, Evermore var heller ikke fuldt ud min kop te, men derfor siger jeg da stadig ikke nej til at møde forfatteren, når nu hun pludselig kommer hele vejen til danmark.😀

      (Jeg har dog hørt at toeren og treren var bedre, så jeg er spændt på at få læst dem…)

  1. Alyson Noëls bøger er ikke lige min kop te, så jeg skal ikke møde hende. Desuden er fire timer i bil al for lang tid, for at få en enkelt bog signeret.:/

Skriv et svar

