Nye bøger på hylden #2

Så skete det igen, at der kom flere bøger hjem fra saxo. Fantastisk! Ikke at jeg er ved at løbe tør for læsestof eller lignende, men det er altid rart med mere læsestof.

Her kan I se hvad der netop er kommet hjem:

# Legend of Drizzt Do´Urden af R. A. Salvatore – collectors edition
# Traitors Gate af Kate Elliott
# The Necromancer af Michael Scott
# The Exiled Queen af Cinda Williams Chima

Selvfølgelig er det lykkedes mig at få en forkert udgave ef en bog med i denne pakke. Det drejer sig om The Exiled Queen. Jeg havde ikke set at der udkom én udgave nu og endnu en til februar, og det viser sig, at det er den der kommer til februar, som er den der passer ind i min samling (bestående af første bog indtil videre) – en ting jeg går vildt højt op i. Bøgerne SKAL bare passe sammen i serien.
Så jeg overvejer lige nu om jeg mon skal returnere den og så bestille igen til februar, eller om jeg bare skal beholde den.
Suk. De hårde valg. Hehe. 😉

2 thoughts on “Nye bøger på hylden #2

  1. Hvis jeg var dig, havde jeg nok været grov og læst bogen og efterfølgende sendt den tilbage, og så købt den anden udgave til februar.

    Jeg er villlldt spændt på at få læst Halo! 😀 Glæder mig UTROLIGT til at få den læst.

  2. Hehe, ja det kunne man jo selvfølgelig. Har også overvejet det, men på den anden side, så syntes jeg det er synt for den næste der skal have den – hvis jeg går af med den, har endnu ikke besluttet mig. Laughs.

    Og jeg har rigeligt med læsestof til at holde mig underholdt til februar, så det er ikke det der spiller ind.

    Uhh, jeg vil oss sååå gerne have fingrene i den, men jeg har allerede fået en bogpakke i denne måned, plus at jeg har købt ny fin taske og pung (500 kr) og har brugt alt for mange penge på lækre sager i skolens kantine. Så det er nok bedst at jeg venter lidt endnu. Desværre.

Skriv et svar

