Design ændringer – hot eller not

Som i kan se forsøger jeg mig lige med et design, som jeg i noget tid har været lidt lun på. Jeg syntes måske at den grønne blev en smule for grøn ind imellem, og vil gerne have et design som er lidt mere stilrent.

Men i den forbindelse vil jeg egentligt gerne høre hvad I syntes var bedst. Er det det grønne eller det nye sorte?

Se lige bort fra, at der er nogle af billederne og lignende som ikke rigtigt passer ind. Det er ved at blive ændret, men sådan noget tager jo tid.🙂

Jeg ser frem til at høre, hvad I har at sige.

Som stillingen ser ud lige nu:

Grønt design: 1
Sort design: 3

15 thoughts on “Design ændringer – hot eller not

  1. Skønt med et nyt layout! Bare af ren nysgerrig, kan man egentlig ændre på farver og css? Det kunne man nemlig ikke, dengang jeg selv havde en blog på wordpress’ server.

    Hvad vedkommende ikke ved, har vedkommende ikke ondt af :p

    Puha! Gad jeg kunne tillade mig at bruge så mange penge. Jeg har desværre måtte skære ned på mit forbrug, så alle penge går til kommende julegaver og en enkelt fødselsdagsgave. Derfor bliver der forsøgt grundigt, at nasse penge ud af folk omkring mig i stedet for, haah.

    • Man kan godt ændre i CSS´en, hvis man betaler for det. Det er ikke ekstremt dyrt igen, men det er dog alligevel penge. Såå, jeg har overvejet det på et tidspunkt for, for eksempel med det her design, syntes jeg det kunne være fedt at lave de grå sider helt sorte. Men det må blive på et tidspunkt hvor jeg føler at jeg har været i gang her længe nok, og jeg derfor godt kan begynde at bruge lidt penge på det. Hehe.

      Jeg er slet ikke begyndt at tænke på julegaver. Jeg har helt frivilligt valgt at fortrænge det til det for alvor bliver aktuelt. December måned er altis en streg i regningen hos mig, men sådan er det jo, når hele familien pludselig skal til at forkæles lidt.🙂

  2. Hej🙂
    Jeg har fulgt med på din blog et stykke tid.. Jeg synes det nye design er flot, men også en som mange har. Hvor det grønne var mere personligt, eller hvad man siger.🙂 Jeg ville nok vælge det sorte, fordi det er mere stilrent, som du også selv siger..

    • Hey hey,

      Fantastisk, tak for din kommentar.🙂
      Jeg er nu oss blevet ret lun på det her design. Syntes på en måde, at det passer bedre og bedre ind. Så måske det er det der får lov at blive. Men rigtigt nok, det minder meget om det så mange andre også har – også derfor jeg har overvejet så længe (siden jeg oprettede min blog mere eller mindre).

      Men ellers, velkommen som blogger. Kan se du også selv er gået med en grønt design. Det ser super godt ud! Grøn er bare en skøn farve.😀

      • Tak skal ha’. Puh, føler mig lidt dum engang imellem, fordi der er så mange ting at lære mht. til at lave en blog. F.eks. hvordan du fik din kommentar til at stå i indlægget på min blog. hihi. Men jeg lærer nok det hele på et tidspunkt.🙂

        Ja, har selv valgt et grønt design, hehe.. Men der var rigtig mange flotte designs, så det var svært at vælge et. Men indtil videre, så gør grønt det for mig.😀

  3. Bare rolig, det tager sin tid at lære. Jeg fik introduceret WordPress i skolen (mens jeg læste til multimediedesigner), så jeg kendte de grundlæggende ting da jeg startede – men shit hvor jeg syntes det var forvirrende da jeg startede oss (altså i skolen, men oss en smule efterfølgende – heldigvis har jeg en computer-fancy kæreste som kommer og hjælper mig hvis jeg går i koma over ikke at kunne finde ud af tingene. Laughs.).

    Og den måde jeg får kommentarerne til at stå både her og på din blog: Simpelt, jeg skriver dem simpelthen begge steder. Sådanne, Magi.😉 Laughs.
    Eich, jeg skriver kommentaren her, og copy/paster den ind på din blog bagefter.
    Jeg kan bedst lide at der figurerer både kommentarer og svar på min blog, det vil gøre det lettere for andre besøgende at finde ud af hvad der kommenteres hvad der svares og hvordan det hele hænger sammen.
    Men der er utroligt mange der udelukkende skriver på den anden blog. Altså i dette tilfælde, ville svare på dit indlæg udelukkende på din blog, og ikke også på ens egen.
    Men det er jo helt op til hvad man selv syntes om.🙂

    • Ahh, okay.. Så er det ikke bare mig der synes det er vildt forvirrende nu. Lejer du din kæreste ud?😀 Hehe, ej.. jeg har desværre ikke en kæreste der kan finde ud af sådan noget.🙂

      Nåhh, haha… jeg troede der var et eller andet smart teknisk trick, der gjorde det. Men kan godt se det smarte i det nu.🙂 Tak for hjælpen/svaret på det mysterie…😉

      • Hehe, jeg kan jo spørge ham.😉

        Eich, hvis du har problemer med noget kan du jo altid spørge. Jeg kan ikke garantere at jeg ved hvordan man gør, siden jeg oss er lidt ny her, men jeg kan i hvert fald se om ikke jeg kan hjælpe.😀

  4. Præcis! Syntes dog, at de andre bøger havde en masse at byde på. Der skete noget nyt i hver eneste af dem – men i den her, er det bare som om, at Charlaine Harris er tom for idéer og genbruger ting fra de andre bøger af. Det er virkelig trist.

    Har du læst Sagaen om Isfolket af Margit Sandemo? Også rigtig lang serie på 47 bøger… Har dog kun læst de 28 af dem. Selvom de begynder at gentage sig selv, så er de faktisk ret gode!🙂 Nr. 1-5 er dog mine yndlings.

    • Hmm, jeg syntes etteren af True Blood var sådan lidt midt imellem, toeren OK, og så tog det lidt fat for mig. Jeg må have læst dem igen en dag, så jeg kan anmelde dem. Hehe.

      Og nope, har aldrig læst Sagaen om Isfolket. Har kigget lidt på dem, men de har aldrig rigtigt sagt mig så meget – nok mest grundet de ufatteligt mange bøger der er i serien.🙂
      Plus at jeg aldrig har været ekstremt god til meget skiftende synspunkter. Men det lyder lidt som om jeg burde overveje en ekstra gang? Hehe.

  5. Det må du!🙂 Jeg har kun fået anmeldt nr. 1 og 2 .. og nu nummer 10. Ved ikke lige hvorfor, jeg aldrig fik anmeldt de andre…😛

    Haha, ja! Det kan jeg godt se. Men synes bestemt, at du burde overveje det. Om ikke andet, så bare de første 5… De er gode. Og så er det jo én lang historie om en slægt, så bøgerne er ikke totalt forskellige🙂 Man møder de gamle velkendte personer…

  6. Den er også vildt god. Ellers ikke en bog, jeg ville har givet ret mange blik, fordi forsiden ikke rigtig tiltalte mig, men den er klart værd at læse. Måske ikke på niveau med mange andre bøger, men den er stadig vildt god.

    • Hehe, jeg syntes dens forside ser super flot ud. Og så kan jeg ikke stå for titlen “The body finder”, det lyder lige som noget for mig.😀
      Men fantastisk at høre at den er så god. Det giver jo bare lidt flere plusser i retning af hvilke bøger jeg skal have næste gang (selvom der nok går lidt tid før jeg får købt den, for jeg har virkelig mange bøger jeg gerne vil have stående før denne) Laughs.

  7. Det er også en god idé at få taget nogle af dem, der allerede står. Men jeg synes så absolut at du skal overveje at få købt The Body Finder. Den er virkleig god, og der erogså en to’er på vej.

Skriv et svar

