Kommentarer og problemer med wordpress

Hey folkens,

I må undskylde at jeg ikke lige har været så fantastisk hurtig til at få svaret på jeres kommentarer her de sidste par dage. Har haft en større prøve i Informations Teknologi (bedre kendt som IT) så klokken er nu 10.00 på mit ur, og det er ved at være på tide at jeg får mig en smule søvn. Jeg fik mig lige en morfar her i nat på ca. 1 time, men ellers har jeg kørt på siden i går morges klokken 06.00. I kan tro jeg er smadret – 28 timer mere eller mindre ud i en køre, er sku anstrengende, specielt når man enten sidder på skolebænken og lærer noget nyt, eller arbejder på opgave.

Og oveni hatten, driller min wordpress, så nogle af de kommentarer jeg har godkendt, vises ikke på siden. Vildt wierd. Men i den zombie-agtige tilstand jeg er i lige nu, kan jeg ikke lige samle mig og finde ud af hvad problematikken er, så sorry folks, men jeg skal lige have nogle timers søvn, og så skal jeg nok kigge nærmere på det. Promice.

13 thoughts on “Kommentarer og problemer med wordpress

    • Yep, meget mærkeligt. Men da jeg vågnede og gik ind igen, var de pludselig dukket op alligevel. Så måske der var en lille fejl i systemet, som blev rettet mens jeg sov – det ville ikke være første gang jeg oplever det her hos wordpress, men heldigvis er de super hurtige til at rette op på sådan noget. Hehe.🙂

  1. Jeps.🙂 Jeg skal i hvert fald være med i år! Sidste år gik det ikke så godt… Men jeg tror, at jeg har en idé, der kan føre til noget godt.🙂

    Haha, det kan jeg godt se! Jeg skriver som sagt kun dem på, jeg virkelig brænder for at eje. og ellers låner jeg resten på bibliotek.dk🙂 Jeg eslker seriøst den side! Den er bare herlig!

    Wow. Jeg tror, at mit første “mål” må være at få endnu en bogreol.. ;D

    • Hehe, ironisk nok, ejer jeg ikke en reel bogreol -selv ikke med alle de bøger jeg har. Nogle af mine bøger står i en pæn række hen over mit skrivebord, andre i en 1.30×1.30 m rumdeler, nogle i sådan en mini pynte reol med 3 hylder og resten i kasser på loftet.
      Men når vi en gang flytter til noget større, er mit største ønske helt klart også at få en rigtig bogreol. Det ville sku være lækkert. Hehe.Men jeg tror godt stadig jeg kan knibe en 100 bøger ind, inden det for alvor begynder at knibe med pladsen. Laughs.😉

  2. Det lyder underligt at nogle af dine kommentarer ikke vil vise sig:/ Håber du finder ud af det! Og ser frem til når du får tid til at kaste en opdatering ind næste gang – måske en anmeldelse? (:

    Hvad synes du forresten om Blue Bloods? Har du snuden i bog nummer et eller højere opad?

    • Yep, det er oss meget spøjst. Og der er indtil flere ting der driller lige i øjeblikket, ikke det samme, men noget som jeg lige er ved at undersøge.

      Og jo, jeg er skam ved at få forberedt den næste anmeldelse.😀 Hehe. Regner med at få sat den ind her i løbet af de næste par dage. Jeg ved godt jeg er håbløs lang tid om at få sat dem ind, hehe, kig bare på den liste af “anmeldelse på vej” der er på min liste over hvad jeg læser. Suk. Men det bliver forhåbentligt bedre så snart mit studie er færdigt.😉

      Jeg er stadig i gang med etteren i blue bloods, og bare for en lille teasers skyld, må jeg sige, at den indtil videre, er langt bedre end jeg havde forventet. Men okay, jeg har for det meste også hørt om hvor skuffende den er, og jeg er jo heller ikke færdig med den endnu, men indtil videre, er den super god. Desværre har jeg bare ikke haft særligt meget læsetid, så det kribler helt i fingrene at komme i gang med at læse noget mere.😉
      Skal bare lige ud og handle ind først. Hehe.

    • Hehe, tjo, det er da en pæn slat bøger, men såå slem syntes jeg nu heller ikke den er. Griner. Jeg begyndte faktisk her i går at opdatere min ønskeliste (noget som jeg bare ikke har fået gjort i umådelige tider), så nu bliver det spændende at se hvad den kommer op på. Plus at det vil være lækkert at have en form for overblik over hvad ønskerne i realiteten er. nogle har man måske mistet interessen for, mens der også helt klart er kommet nye til.😀

  3. Du må lige lade mig høre, når du har fundet ud af, hvor mange du kommer op på. Deal? Du har så evigt ret. Det er smart at få tjekket op og se, om interessen måske er røget hos nogle stykker eller om der er nogen der skal tilføjes.

    • Deal. Det tager desværre lige en smule tid, men det kan godt være de 10 sider ikke holder længere. Jeg har simpelthen købt så mange bøger her de sidste par år, at jeg startede med at måtte fjerne indtil flere sider, og så kombineret med dem, som man måske ikke er så interesseret i længere. Hmm. Lige nu har jeg godt og vel seks sider med alt i alt 226 bøger, men det er skam heller ikke så lidt igen.😉

  4. Mærkværdigt, som der bliver sagt i Harry Potter.

    Det lyder faktastisk! Måske er jeg bare hjernedød, men jeg kan ikke finde en liste med titlen “anmeldelser på vej”. Dog er der “Se hvad jeg læser..” hvor der øverst står noget ala “se hvad i kan forvente af anmeldelser”. Kan det være den liste du tænker på?🙂

    FANTASTISK at høre dig sige det! Jeg har gået og fortrudt at jeg har brugt penge på den, fordi folk har sagt – efterfølgende selvfølgelig -.-” – at den var virkelig dårlig. Men ser frem til en fuld rapport om din mening om den🙂 Sigh. Jeg går også med samme problem for tiden. Tiden går simpelthen bare for hurtigt til at man kan komme igennem alle sine hverdags-gøremål og samtidig også få læsning presset ind. Det er en skam!

    Mange tak! De links dér skal bare lige redigeres en smule, men jeg orker ikke at kigge på det.. :p

    • Hehe, ja, det er den liste jeg mener. Under “se hvad jeg læser” har jeg ud for de af bøgerne hvor der endnu ikke er kommet anmeldelser skrevet “anmeldelse på vej”, og “læser” ud for dem som jeg er i gang med. I know, det er lidt finere den måde I andre gør det på, med at vise et billede af hvad man er ved at læse, henne i sidemenuen, men på denne måde er det en smule lettere for mig, at få et hurtigt overblik over hvad der er blevet anmeldt, hvad der mangler og hvor meget jeg læser om måneden.🙂
      Lidt praktisk må man da være (jeg kan her tilføje, at enhver der virkelig kender mig vil grine af den kommentar, for praktisk er vist ikke lige det man plejer at kalde mig. Laughs.)

      Jeg er lige blevet færdig med blue bloods, og er ved at skrive lidt på anmeldelsen. Personligt er jeg ganske betaget af den, og jeg kan slet ikke vente med at komme i gang med den næste, så jeg syntes ikke du skal fortryde købet af den, men snarre springe på at læse den, så snart tiden byder sig.😀
      Heldigvis har jeg de næste tre liggende her hjemme, og den femte bestilt (den udkommer snart), så der er noget at læse på.

Skriv et svar

