Nye bøger på hylden #1

Så kom der bøger igen igen. Det er altid fedt at komme hjem til en brun pakke foran ens hoveddør.
Flere bøger, mere læsestof, flere fantastiske universer at begrave sig i.
Som læsehest, er denne brune pakke symbolet på paradis, hvadenten den er fra adlibris, saxo eller et andet sted.😀

Jeg fik en smule inspiration fra simonetv.wordpress.com til hvordan man på en flot og inspirerende måde kan vise hvad der er kommet ind af døren, og det slår helt klart en kedelig liste hvor man remser op hvad pakken indeholdte.

Så her er et billede af alle mine nye skønne bøger (inkl. den dejlige Anthony Huso bog som jeg netop har vundet)


Jeg beklager det lidt mørke billede, men endnu har jeg ikke fundet ud af hvordan man på magisk vis tænder for solen igen, efter at den er gået ned – et projekt jeg dog fortsætter med at arbejde på.

Oh well, plat humor til side. Ovenstående kan I se lidt af hvad der nok kommer til at komme af anmeldelser i nærmeste fremtid, foruden alle de mange anmeldelser der ligger og venter på at jeg får tid til at skrive dem ind.
Skulle nogen være i tvivl om hvad det er for titler der vises på billedet, er det de første fire bøger i Melissa de la Cruz´ serie “Blue bloods”, Trudi Canavans første bog i “The Traitor Spy” trilogien, Anthony Husos “The last page” som er første bog i en serie, og Robin McKinleys “Dragonhaven” som er en enktltstående bog. Så fik vi også den kedelige opremsning med for dem som bedre kan lide den.😉

13 thoughts on “Nye bøger på hylden #1

  1. Hej!
    Kom lige forbi den side og ville fortælle dig, at jeg synes godt om dine anmeldelser. Det er dejligt at se andre bogbloggere på nettet. Keep up the good work!

  2. Det var da så lidt. Vi bogbloggere må vel holde lidt sammen, ikke?😉

    Åh ja. Lektierne er en trist affære, og det er nemt at køre sur i skolebøgerne. Derfor tror jeg også det er meget godt, at læse noget andet ved siden af, så man ikke kun ser analysemodeller og kvadrarødder.

    Alle bøgerne under ‘anmeldelser’ er læst siden slutningen af februar, og tak for rosen! Jeg holder af bøger, og vil gerne dele mine erfaringer med de, der kommer forbi min blog. For hvis man har en god oplevelse, så er det jo dejligt at kunne dele den med andre, så de også har den mulighed.

    Så længere der er læsre til mine anmeldelser, lige så længe bliver jeg ved med at skrive dem. Jeg vil forresten holde et godt øje med din blog og de anmeldelser du lægger ud der.

  3. Hej!

    Faldt lige over din side igennem Nikoline, og ville lige kaste en lille besked også (: Jeg har lige fået øje på en bog igennem din anmeldelse, som jeg vil skrive bag øret skal læses. Dine anmeldelser er super gode!

    Jeg har forresten også første bog af Blue Bloods stående på hylden. Jeg har bare gang i en masse biblioteksbøger istedet for tiden, så den må stå og samle støv lidt endnu. Ser frem til din anmeldelse af den (:

  4. Mange tak! Haha (:

    Det kan bestemt anbefales! Hun er en rigtig god forfatter, og jeg håber at nogle danske forlag snart får øje på hende, og får udgivet nogle af hendes bøger på dansk, så der på den måde kan komme et bredere antal læsere. Jeg har allerede fået købt mig bog et og to i Glass-trilogien, men jeg er nu ikke kommet længere med dem, end til at køb dem endnu. De skulle vist være lige så gode, så jeg glæder mig til endelig at blive sluppet løs i hendes univers endnu engang. Men bestemt nogle bøger der kan anbefales!

  5. Jeg synes man burde straffe hende på samme måde som hvalpene. På det område er jeg kold og kynisk. Desværre så skal samfundet nu til at ofre penge og tid på at gøre hende “normal” som hun aldrig bliver alligevel.

    Jeg har hørt om at “Blue Blood”-serien ikke skulle være den bedste så vil glæde mig til at høre hvad du synes om den!

    • Jamen det var da så lidt.😀
      Jeg kunne jo ikke bare “snuppe” en af dine ideer, uden at fortælle hvor den kom fra. Syntes helt klart man skal give credit hvor det er fortjent, og denne super gode ide er jo din så *credit fra mig til dig* (okay, det sidste der lyder lidt psyko) Laughs.😉

      Som du kan se prøver jeg lige at besvare her i stedet for på din side, rent og skær fordi jeg tror det i længden vil blive kompliceret for andre læsere, hvis man har en hel masse usammenhængende tråde. Håber det er OK.🙂

      • OG, så skal jeg jo også lige se hvordan det hele fungerer. Jeg har jo pludselig fået en masse kommentarer her på bloggen = man skal jo lige se hvordan alle funktionerne virker m.m.😀
        Men, hmm, måske man ikke skulle blive ved at besvare hele tiden (og i stedet bare skrive en ny kommentar). Den rykker det jo længere og længere ind for hver gang. Griner. Der er bare skrevet “newbie” i hele panden på mig lige nu…😉

  6. Det er helt okay at du prøver noget nyt. Jeg har det personligt ligesom dig, men alligevel så husker jeg bedre at svare på andres kommentarer hvis den ligger på min side.
    Jeg er glad for at du synes om min opsætning – yes!

    Det er dejligt med ekstra aktivitet på ens blog, det giver en en følelser af at man skriver noget som sætter tanker igang.

    Jeg er også ny i så meget aktivitet på min blog. Den gamle jeg havde var stillestående som bare fanden! (:

    • Hehe, jeg er sådan lige her til start, begyndt at skrive kommentaren på både min egen blog og på andres. Altså den som skriver til mig. Men det kan være at jeg dropper det lidt hen af vejen. Nu må vi se.

      Jeg kan udemærket godt forstå dig, at det er nemmere at få svaret på kommentarer hvis man kan se dem på sin egen blog, det er sådanset også der hele problemstillingen kommer ind. For det vil tage tid at skulle sidde og kigge på samtlige kommentarer man har skrevet, på x-antal blogs, for at tjekke om der er kommet noget nyt. Men på den anden side virker det (for mig i hvert fald) mere logisk at jeg svarer på kommentarer på min blog, mens andre svarer på mine kommentarer på deres blog. Som sagt fordi det hjælper både bloggeren og eventuelle andre læsere at holde styr på hvad der blev svaret og hvorfor. Laughs.

      Oh well, det er en større problemstilling at løbe ind i. Men en positiv en vil jeg dog sige. Det er super fedt at få nogle kommentarer, og selv kunne skrive kommentarer til andre med ros, spørgsmål m.m.😀

  7. Jeg synes, at det er frygteligt som man dømmer hinanden. Vi er alle mennesker, vi har alle fejl. Hvis vi ikke havde fejl, ville vi ikke være perfekte hver især. Tænk at leve i en verden med perfekte mennesker – det kan jo slet ikke lade sig gøre.. For hvem diffinerer hvad der er perfekt? Og det som måske er perfekt for dig, er det måske slet ikke for mig. Jeg siger godt vi er forskellige.

  8. Jeg vil dog sige at det andet system virker for mig. Jeg er dog stadig ny i det, men igen fisk er forskellige, og så længe det virker for os hver især er det dejligt!🙂

    Man kan jo tilmelde sig på bloggen så man modtager en mail med kommentareren i og derefter svarer. Det har jeg gjort og det er ufattelig nemt, igen i mine øjne.

Skriv et svar

